Starostlivosť o sestrine dieťa a štúdium medicíny. Ako to zvládnuť?
Ahojte. Musím sa sem vyrozprávať pretože to už nezvladam. Mám 22 rokov a som študentkou medicíny. Moja sestra ma 35 a ma dieťa. Je alkoholička a nevie sa o to dieťa starať, preto si ho vzali naši rodicia a ja s nimi stále bývam. Je to strašne, pretože zdieľam s tým dieťaťom jednu izbu, musím sa často učiť do noci, ono reve že nemôže spať lebo sa svieti a hovorím si učivo nahlas. Absolútne nerešpektuje môj priestor, lozi mi do veci, minule mi roztrhal knihu z anatómie a celú ju počarbal. Ma 3 roky. Už som rodičom povedala, že to nezvladam. Brigádu mám, ale keďže nemozem si dať extra veľa hodín kvôli škole, na mesiac si zarobím cca 500e ak vôbec, co vibec na nájom nestaci. Mám strašný hnev voči sestre aj voči rodičom aj voči dieťaťu aj keď to je nefér, ja viem. Ale neznášam ich. Necakam radu, ale povzbudenie. Naozaj neviem co robiť. Intrak je zbytočný keďže bývam v meste kde študujem. Rodičia čakajú že im budem pomáhať s dieťaťom, ale ja im nepomáham pretože s tým nesúhlasím a nemám na to čas, často sa preto hádame. Ani oni mi nevedia vytvoriť vhodne podmienky na učenie… naozaj už som na pokraji síl, medicína bol môj sen od mala a takto to dopadlo.
V akom meste byvas? Tych 500 ti nepokryje najom - zdielanu izbu a nejake potraviny? V ktorom rocniku si? Je to nezavideniahodna situacia.. jedine asi dostudovat a potom sa osamostatnit..
Intrak je zbytocny? Intrak je nutny v tvojom pripade.
@anonym_98b985 lenze intrak jej nedaju, kedze je v mieste, kde studuje
choď na internát. To si v ktorom ročníku ? Anatómia bola v prvom r.
@anonym_98b985 študovala som zubarinu, keď bývaš v meste, kde sa nachádza škola, intrak nedostaneš. Aspoň v Martine to tak bolo. Dokonca okrem km rozhodoval aj prospech.
@anonym_98b985 študovala som zubarinu, keď bývaš v meste, kde sa nachádza škola, intrak nedostaneš. Aspoň v Martine to tak bolo. Dokonca okrem km rozhodoval aj prospech.