icon

Čo darovať starým rodičom na Vianoce?

12. dec 2024

Mam 22 starý rodičia 70, neviem čo im kupiť na vianoce, nechcu nič, som študent s brigadou nemam moc oeňazi na drahe darčeky. Čo odporučate?

baryana
12. dec 2024

Darcekovu kartu do potravin,alebo do lekarne...

marsmykkok
12. dec 2024

kľudne nejaký 20 eurový poukaz na nákup potravín do obchodu kde chodia. Blbosti netreba vymýšľať, pamätám si ako sa starkej kopili sošky a aj papuče a pyžamá (lebo to každému príde vhodný darček pre seniora) čo dostala každý rok a nestihla vynosiť.

autor
12. dec 2024

@marsmykkok nechcela som práve takyto neosobny darcek, kedze oni stale hovoria ze nechcu nic a preto mi pride take nijaké pre nich ze darcekovy poukaz. (aj ked je to velmi praktické áno)

ada12345
12. dec 2024

Urob im darčekový kôš/balíček - med, džem, oblátky, nejakú sladkosť/slanosť čo majú radi, vitamíny, krém na ruky prípadne pridaj výherný lós.
Alebo vytlač nejakú peknú foto, na ktorej ste celá rodina alebo starí rodičia s vnúčatami. Daj ju do rámika a hotovo.

ukulela
12. dec 2024

bud darcekovy kos s niecim chutnym, med, a podobne .... alebo aj peknu deku, vankus na gauc .... to si na teba vudy spomenu, ked pouziju.

caramellka
12. dec 2024

Moja mama má 69, chodí rada a často na výlety, do divadla a pod., ale okrem iného kniha ju vždy poteší. Takže asi hlavne podľa záujmov tvojich starých rodičov...

darina77
12. dec 2024

Ja by som urobila darčekový balíček z toho čo majú konkrétne radi, obľúbenú značku kávy, čaj, čokoládu.

cimage
12. dec 2024

Predplatne na casopis/noviny co citaju. Poukazka do potravin, alebo knihkupectva? Mozno listky do divadla? Ak balik s pochutinami, tak len take co vies, ze zjedia. Nasi ked dostanu na oslavach, tak polovicu daju nam, lebo napr sladke nejedia, med im vydrzi aj 3roky, caje piju len ked su chori. Tazko by som im nieco vyskladala. Drogerie maju na 5rokov.

lasona
12. dec 2024

Darcekovy kos s potravinami.

anonym0001
12. dec 2024