icon

Ako efektívne vypracovať zadok doma?

7. jan 2026

Dobrý deň potrebujem od vás poradiť baby(ale len tie ktoré stým maju naozaj skúsenosť) …chcela by som si vypracovať zadok doma som začiatočník (bielkoviny jedávam jedalniček mam upravený plus protein) ale poďme k veci..mam cvičiť tak aby som “odpadla pri poslednej serii” alebo proste nemam sa dostavať do toho bodu trasu? cvičím podla chat gpt a ten mi dal 3 opakovania po 8 na obe nohy(hip thrust,bulgarian split hlavné cviky) a ešte pred nimi mam glute bridge a side abductions a po hlavných cvikoch ešte donkey kicks a zase side abductions. Tak teda ako to je? lebo dnes som sa do toho trasu z bulgarianu už nedostala a chat gpt povedal že to je cieľ.. tak teda neviem💁mohla by ste mi to tu niektora vysvetliť? (teraz sa mi momentálne nedá ísť do fitka mám malé babo ale určite časom pôjdem keď uvidim že už potrebujem váhu..

anonym_76c177
7. jan 2026

1. Ano, mas ist do zlyhania. Hlavne v poslednej serii
2. S donkey kicks si zadok nevybudujes
3. Bridge a hip thrust je ten istý cvik
Pridaj step ups, rdls

autor
7. jan 2026
@anonym_76c177

1. Ano, mas ist do zlyhania. Hlavne v poslednej serii
2. S donkey kicks si zadok nevybudujes
3. Bridge a hip thrust je ten istý cvik
Pridaj step ups, rdls

@anonym_76c177 a vlastne chápem to spravne že váhy vtedy doplním ak budem zvládať viac opakovaní alebo hneď ich mám pridať? a vlastne koľko krát do týždňa stým zlyhaním by sa malo cvičiť?

anonym_645f2f
7. jan 2026

@anonym_autor ano máš cvičiť posledné 2 serie do zlyhania a navyšovať váhy ( pokiaľ bez problémov odcvičíš sériu minimálne s 12 opakovaniami) . Vyradila by som nezmyselne donkey kicks a pridala RDL, v poradí Hip-thrust, RDL, BSS a až potom doplnkové cviky.

anonym_76c177
7. jan 2026
@anonym_autor

@anonym_76c177 a vlastne chápem to spravne že váhy vtedy doplním ak budem zvládať viac opakovaní alebo hneď ich mám pridať? a vlastne koľko krát do týždňa stým zlyhaním by sa malo cvičiť?