Som lyžiar začiatočník. Aké lyže som si mala kúpiť?

bobulka34
22. okt 2009

Neurobila som hlupost ked som si kupila zavodne lyze a som zaciatocnik, konkr. salomon race 3vecka

kacena4193
22. okt 2009

🙂 pôjdeš ako namydlený blesk. Ja si myslím, že lepšie sú lepšie 🙂 ak si začiatočníčka, zvoľ hlavne jednoduchý kopec.

ankam
22. okt 2009

neboj sa- 😉
ja sa este len chystam na zavodne 😉

julinka9999
14. nov 2010

@ankam lyzuju sa aj deti s vami?

julinka9999
14. nov 2010

@kacena4193 lyzuju sa aj deti s vami?

trixi
15. nov 2010

@julinka9999 ano, od 2,5 roka s nami lyzuje aj nas Matej, bolo to najprv len take smykanie sa, tento rok uz zaciname s treningom 😉 , cize lyziarska skola a spolocne lyzovanie, na co sa uz vsetci tesime a Matko sa uz vypytuje, kedy uz bude sneh (zo snehu mal fobie), kedy uz pojdeme lyzovat.

julinka9999
15. nov 2010

@trixi Super, my tiez rozmyslame zacat ucit, i ked lyziarksu skolu asi nie - snad to zvladne tatino 🙂

janka_pn
17. nov 2010

@trixi ahoj 🙂 ja by som chcela moju mimi zacat ucit lyzovat tak koncom zimy, teraz ma 2 aj cca mesiac, tak som rada, ze to vas matko zvladal ako dva a pol rocny... lebo ma kazdy odhovara, ze je to este skoro 😒 . mozes mi dat dake dobre rady na zaciatok? 😅 ake lyze? kde tu na okoli, ci hned do lyz skolky, alebo radsej este nie.... inak je dost ziva a dufam, ze ju to bude bavit trochu dlhsie ako 10 minut 😀

trixi
18. nov 2010