icon

5-ročný jedináčik sa ku mne zrazu správa príšerne

19. dec 2022

No budem úprimná
Mam 5 ročného jedináčika
Podotýkam že som dokonca učiteľka SŠ odborné predmety cize pedopsycho som mala na VŠ aj si niečo o tom študujem
Dieťa je v normálnom manželstve bez problémov

Dieťa je v skolke bez strednej triedy, dali ho k predškolskom je najmladší najpomalsi....od septembra bolo celkom ôk, no mali vystúpenia do domova dôchodcov a z 20 deti vybrali 15, 5 nie medzi nimi moje.....ostatne nacvičovali, išli,moje bolo vyradené _ nepáčilo sa mi to

Môj syn aj škaredo maľuje, minule pon išiel muž a jednk dievča sa mu zasmiali keď môjmu ukazoval výkres že je to škaredé.....co je síce pravda no maky potom doma reval

Odvtedy cca je doma zly-stale je agresívny, bije bucha, trieska dvermi......
vraví ze všetko všetci sú hlúpi (aj my), všetko chce riadiť tam sa postáv to urob, krici stále tichooooooooo, keď ho posluchneme upokojí sa , keď som v nervoch ze nie som cvicena opica, riči narieka.....ja mám dosť, pripadá mi to,že doma sa chce cítiť ze ma slovo pretože v skolke je outsider.
....už sme s mužom na reči že hádam musíme ísť k psychické, trvá to cca týždeň, predtým normál chalan ....Mate nejakú radu, stálo sa toto niekomu???

Strana
z2
autor
22. dec 2022

@lasoli v júni bude mať 5, teraz ma teda 4,5 roka a je s preddkolskmi co polovica ma už 6 davno....

autor
22. dec 2022

@wewerka01 asi len opakovať opakovať, dnes keďže je ešte veľmi na rozprávky, som mu ked bol zlý urobila príklad že to počuje Kyblik a urobí to isté a hrala som ich, že Kyblikmama plače..... tak na to zareagoval a prestal s tým, začína sa to lepšit trosku trošičku

autor
22. dec 2022

@luccija ďakujem, ty si pani učiteľka?myslíš ze je lepšie keď sa vráti k malým?

autor
22. dec 2022