icon

Aké vzdelávanie si mám dorobiť, aby som mohla učiť 1. - 4. ročník?

6. jan 2022

Ahojte, možno mi bude niekto vedieť poradiť.
Mám vyštudované všeobecné vychovávateľstvo na UKF v Nitre magisterské štúdium (5 rokov) a rozširujúce štúdium špeciálnej pedagogiky na UK Bratislava - pedagogika emocionálne a sociálne narušených.
Momentálne pracujem ako asistent pedagóga na bežnej ZŠ , mám pridelenú žiačku s mentálnym postihnutím. Do budúcna by som na danej škole mohla robiť učiteľku na 1-4, ale nie som kvalifikovaná. A znova študovať 5 ročné štúdium 🤦 skôr by sa mi pozdávalo nejaké rozširujúce štúdium, max 2 roky. Máte niekto skúsenosť? Vďaka za rady a pekný večer 🙂.

petina5001
•
6. jan 2022

Ahoj. Je rozširujúce štúdium primárnej pedagogiky na UK Bratislava, pracoviská majú aj v Žiline, Spišskej Novej Vsi a v Košiciach. Trvanie 2 rok

matus7030
•
6. jan 2022

Ako vychovávateľka ste absolvovali bakaláraky odbor PEP? Ak áno, tak vám už stačí len dorobiť si 2 roky UPV.

autor
•
6. jan 2022

@matus7030
2 roky UPV? Poprosím vysvetliť. Vopred ďakujem 🙂

ingush616
•
6. jan 2022

Podľa mna stačí Mgr štúdium elementárna pedagogika. Informuj sa na UKF či to môžeš pokračovať nato čo mas 1 stupeň urobeny

terry2003
•
6. jan 2022

Mgr štúdium elementárna pedagogika

matus7030
•
6. jan 2022

Ja som študovala 3 roky bakalára - predškolskú a elementárnu pedagogiku. A potom na magisterské štúdium sme sa akoby rozdelili. Niektoré išli študovať vychovávateľstvo a niektoré (aj ja) na UPV - učiteľstvo pre primárne vzdelávanie (1-4). Totiž aj tak sa na bakalárskom stupni takmer nič o 1-4 neučilo. Ja som chodila v NR 2010 - 2015

poly2406
•
6. jan 2022

Ahoj, ako píše @petina5001, stačí 2 roky na UK. Aj ja sa chystám, po 15tom budú informácie pre nový akademický rok 2022/2023

andrea52
•
24. feb 2022

@poly2406 ahoj.Už mas nejake info?Aj ja by som rada nieco vyskusala.

poly2406
•
1. mar 2022

@andrea52 áno, na stránke UK nájdeš informácie.. Už som aj podala prihlášku

andrea52
•