Štátnica z anglického jazyka - požiadavky
Dobrý deň. Chcem sa opýtať, či mi nevie niekto poradiť. Momentálne študujem učiteľstvo matematiky a chcela by som matematiku učiť aj v anglickom jazyku. Neviete náhodou niekto aké sú požiadavky? Či je potrebná štátna skúška na úrovni C1 alebo stačí aj niečo iné?
Za každú radu ďakujem.
Alica
Ak sa chces zamestnat na slovenskej skole a tam (napriklad v ramci metody CLIL) ucit po anglicky, tak k tomu podla mna nepotrebujes ziadnu skusku navyse.
@kittykat22 A na C1 nepotrebujem robiť štátnu skúšku? Ja sa do toho veľmi nerozumiem, viete mi to vysvetliť?
@alica235 z anglictiny je viac skusok.
1. Všeobecná štátna jazyková skúška C1 z anglického jazyka ktoru zastresuje MS SR
2. Advanced and the Certificate in Advanced Englis cez Cambridge (UK)
Ta prva cez Min. skolstva mi pride tazka. Taka neobratna a neohrabana. Ten C1 cez Cambridge mi pride prirodzenejsi pokial ide o pouzivanie. A ta skuska mi teda pride aj lahsia. Je to level C1 ale robi sa cez rozne institucie.
@alica235 ale spytaj sa ci mozes mat ten Cambridge. Neviem ake su poziadavky, to som ti pisala len ma margo rozdielnosti tych skusok.
@kittykat22 Preco pises o Cambridge Certificate. Na slovenskej skole to neakceptuju, nestaci.
@desore Cambridge English je oficialna celosvetova institucia ktora poriada skusky a vydava certifikaty. A preto sa certifikaty ktore vydavaju volaju Cambridge certificate. Ja som vyssie pisala slecne, ze Certificate in Advanced English je skuska levelu C1. Ty si tu pisala o C2 a ta skusa sa vola Proficiency a o tej sme sa tu vobec nebavili. Nic si nezhrnula. Nerozumies tomu 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
@kittykat22 Opakujem, ze na SK musis mat slovensku statnicu, aby si mohla vyucovat na statnej skole ci v jazykovke. Ty nieco nerozumies? Zavolaj si na Ministerstvo skolstva, kde ti to potvrdia.
Zvysne certifikaty uplatni maximalne vo firmach, popripade potrebuje na studium v zahranici.