icon

Vysoké školy - ISM Prešov/VŠEM

joel007
11. máj 2023

Dobrý deň, študuje alebo študoval niekto na niektorej z týchto dvoch VŠ?

nice202
•
11. máj 2023

@joel007 ISM - Sociálne služby a poradenstvo. Už tam ten program nie je. Zrušili ho. Škola je skvelá, dobrý tým pedagógov. Vychádzajú v ústrety.

joel007
autor
•
11. máj 2023

@nice202 Fakt? Tak to je pre mňa super správa chcem tam ísť študovať hospodársku a podnikateľskú etiku ale externe...mám info že tam fungujú online prednášky...vy ste študovala externe?

nice202
•
11. máj 2023

@joel007 áno externe a áno, mali online prednášky počas korony. Ja som končila 2020. Školu odporúčam.

sajmonka_1216
•
11. máj 2023

@joel007 ja študujem externe v PO a online prednášky skoncili už minuly rok, cely tento rok fungujeme už normálne

joel007
autor
•
13. máj 2023

@sajmonka_1216 volal som s nejakou p. Kmecovou z tej školy - vraj im tie online prednášky ostali ešte od korony a že takto pokračujú aj naďalej resp. že každá prednáška je zároveň aj nahrávaná...či realita je iná?

rillwen
•
13. máj 2023

Ahoj áno potvrdzujem že online prednášky fungujú ďalej na IŠM Prešov. Zároveň však upozorňujem že prednáška v online forme ti dá minimum vedomostí oproti klasickému prezenčnému vzdelávani, takže to zďaleka neodporúčam.
A na skúšky aj tak treba chodiť do školy. Učitelia berú ohľad na tých ktorí si dali námahu dochádzať

rillwen
•
13. máj 2023

Jo a čo sa týka učiteľov je to ako všade inde.. sú tam aj v pohode ľudia, aj namyslení, ktorí sa potrebujú vyvyšovať - VŠ štúdium je aj o tom vydržať spoluprácu s idiotmi.🙂
Ale po odbornej stránke sú všetci kvalitní...

sajmonka_1216
•
13. máj 2023

@joel007 oo tak to sa máte, keď je to fakt pravda.... závidím .. :D ja som na pedagogickej.. škoda, že našich učiteľov taká výučba nenadchla.. :D

joel007
autor
•
13. máj 2023