Aké je štúdium na Slovenskej poľnohospodárskej univerzite?
Dobrý deň , chcela by som sa opýtať na SPU v Nitre konkrétnejšie na fakultu Biotechnológie a potravinárstva- bezpečnosť a kontrola potravín, fakulta agrobiológie a potravinových zdrojov - Výživa ľudí a aj na fakultu ekonomiky na manažmentu. Ak ste tam niekto chodil lebo chodíte , či je to náročné štúdium pripadne, ako to tam prebieha, poprípade uplatnenie po tejto škole , aké sú tam predmety , či je problém ak na strednej škole som nemala chémiu .
Ďakujem za odpovede 😃 Som študentkou strednej odbornej školy pedagogickej a myslím, že by ma práve takýto smer bavil ale skôr tá prvá fakulta
Skúsiť môžeš..FBP.. prejdeš xy druhov chémie.. niektorí ju nedali, aj keď prišli z gympla.. no mala som aj spolužiačky z hotelovky a tie sa drtili jedna radosť a aj to zvládli.. uplatnenie slabé, resp.uplatniť sa dá, záujem o teba bude, no skôr na stredoškolské pozície, kde ťa nebudú vedieť adekvátne zaplatiť.. jedine, že ti hneď dajú prácu na vedúcej pozícii.. a s tým som sa stretla len raz.. aj to sú väčšinou nie veľmi vďačné roboty..ale ak už si budeš vyberať medzi FBP a FAPZ, tak by som zvolila FBP.. a ak by som vyberala niečo iné, podobné, skúsila by som verejné zdravotníctvo.. to máš niečo blízke bezpečnosti..alebo laboratórne metódy.. v NR ti nahovoria, že široké uplatnenie, ale nie je to tak.. na RÚVZ berú verejné zdr., na ŠVPS berú veterinu, do zdr.labákov sa nedostaneš bez odb.labor s vyšetrovacie metódy.. okruh sa zúži a ty prídeš na to, že si na úrovni človeka so strednou chemickou školou, aj keď vedomosťami to tak nebude.. príp. Ak si vieš predstaviť prácu v potr.výrobe a máš odvahu riadiť xy ľudí a procesov, zvoľ technológiu potravín potom