Štúdium medicíny popri práci
Ahojte , po 3 rokoch štúdia medicíny som sa rozhodla pracovať na onkológii ako radiologicky technik. A ďalej študujem medicínu, však polovičku mám za sebou. Je to podľa vás časovo náročné? Lebo mám upravený aj rozvrh hodín+ aj práca je dobre platená a časovo, fyzicky nenáročná. Aký je váš názor a skúsenosť?
A to mas uz tu pracu radiologickeho technika istu? Ak ano, mas ten odbor vystudovany? Pretoze pochybujem, ze by ta zamestnali bez prislusneho vzdelania, ktore radiologicky asistent musi mat. A ano, cokolvek popri medicine je casovo narocne, to ti tak vyjdu casovo aj na skole a aj v praci?
tiež sa mi to nezdá. ešte sa opýtam to na Slovensku?
čo viem medicína ako jeden z mála odborov sa nedá študovať popr zamestnaní. niečo mi tu nesedí
Vela mojich spoluziakov pracovalo ako sanitar na roznych oddeleniach, od ara az po psychiatriu. V praxi to vyzeralo tak, ze robili vsetko to, co zdravotne sestry. Robili nocne a vikendy.
Vela mojich spoluziakov pracovalo ako sanitar na roznych oddeleniach, od ara az po psychiatriu. V praxi to vyzeralo tak, ze robili vsetko to, co zdravotne sestry. Robili nocne a vikendy.
@anonym_abf6eb ale to nebol ich hlavný pracovný pomer. skôr to mali formou brigády nie?
viem o prípade kedy študoval medicínu a do nemocnice chodil brúsiť nože. len tie nože nebrúsil denno denne 8 hod. chodil nepravidelne .
@anonym_abf6eb ale to nebol ich hlavný pracovný pomer. skôr to mali formou brigády nie?
viem o prípade kedy študoval medicínu a do nemocnice chodil brúsiť nože. len tie nože nebrúsil denno denne 8 hod. chodil nepravidelne .
@anonym_5794f2 Ano, bola to brigada, ale realne vedeli byt aj 4x do tyzdna v nemocnici a zarobili si slusne
@anonym_5794f2 Ano, bola to brigada, ale realne vedeli byt aj 4x do tyzdna v nemocnici a zarobili si slusne
@anonym_abf6eb ale je rozdiel brigáda a rozdiel hlavný prac. pomer. 😉
@anonym_abf6eb ale je rozdiel brigáda a rozdiel hlavný prac. pomer. 😉