icon

Vyhorenie zo štúdia práva: Ako ho prekonať?

29. okt 2024

Dobrý deň,
píšem už zo zúfalstva, študujem právo na UK, som v treťom ročníku až nato že už od toho prvého viem že toto štúdium ma nenapĺňa, neznášam to tam
Nehovoriac o tom že na každú skúšku sa pripravujem asi 10 krát dlhšie ako moji spolužiaci .. ( a to doslova !)
Mám prácu, kde som šťastná, nepotrebujem na ňu VŠ ale mám aj veľa nápadov o niečom vlastnom …
Táto škola ma úplne brzdí a to až tak že v poslednej dobe som len zatvorená pri knihách, nikde nechodím a nemám sa už chuť ani pekne obliekať… chcem ju už len dokončit zato čo všetko som jej obetovala, ale mám pocit že už ani to nezvládnem
Zažili ste niekto niečo takéto ? Lebo ja mám pocit že som jediná, v okoli počúvam samé názory že aké je štúdium jednoduché a krutá realita príde až potom … no ja mám práveže pocit že v práci je to tisícnásobne ľahšie …

abcabcada
29. okt 2024

Samozrejme, tri roky som študovala to, čo ma nebavilo a trápila sa s každou skúškou, ledva som prešla a patrila som k najhorším v ročníku... Oplatilo sa vydržať, na Mgr. som prešla na odbor, ktorý ma bavil a skúšky sa "robili samé" (hyperbolizujem, chápeš)... 🤭 Stačí len vydržať a ísť za svojím cieľom... Ak si sa nenašla v odbore, zvoľ si iný a choď študovať odznova...

vorkola
29. okt 2024

Lrn to uz nejak dokonci

anjelicek26
29. okt 2024

Skolu nestihas, lebo pracujes a myslienky mas uplne volakde inde a potom to tak aj vyzera...

luccija
29. okt 2024

Už to dokonči.Tak chyba bola neskoncit hneď v prvom ročníku, keď si zistila, že ta škola nebaví.

tramtada31
29. okt 2024

Pre mna bol bakalár na mojej skole tiež narocny, aj som z prvaku prenasala skúšky, ale potom to už bolo lepsie a keď som skoncila vysoku, bola som smutna, že to konci, keď ešte toho toľko neviem, tak som sa prihlásila na ďalšiu a tu som skoncila s cervenym diplomom. Už to dobuchaj, vs sa ti zide, hlavne právo, keďže sa s ním každý človek stretáva denne

deti95060810
30. okt 2024