Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

AB ROCKET - áno či nie?

bocan77
24. sep 2009

Mate skusenosti s AB ROCKET? Naozaj to setri chrbticu pri cviceni? Chcel by som si to kupit,lenze mam problemy s vyskocenou platnickou,tak neviem,ci by mi to este viac neublizilo. vopred dakujem za odpovede. 😀 😀 😀 😀

bocan77
autor
24. sep 2009

Naozaj to pomaha na brusne svalstvo tak ako to ospevuju v reklamach,alebo je to len zase dalsie klamstvo na ludi?

cessy
24. sep 2009

bocan ja si myslim ze vsetky taketo pomocky z WS shopu su tak na 2 veci.a zatial nepoznam nikoho komu by takyto stroj pomohol. a viem ze jedna znama ma orbi-track a druha king jim-alebo ako sa to pise 😉 vacsinou to potom ludom len zavadzia a sluzi ako vesiak 🙂

ked mas problem s chrbticou, zajdi do neakeho fit centra a tam ti priamo poradia, ake cviky su vhodne pre teba.

cat
24. sep 2009

je to uplna telepi..vina. Ale uplna. Nema to stabilitu, pri "cviceni" sa ides prekotit dozadu lebo je to labilne a potom, ked ta nieco zdviha, tvoje brusne svaly urcite nepracuju. Skoda penazi.

bocan77
autor
1. okt 2009

Mila cessy a cat...dakujem velmi pekne za nazor..... 😉 😉 😉 😉 😉

mimikyky
1. okt 2009

hlúposť,videla som, vyskúšala, a neodporúčam to 😉

meggietn
1. okt 2009

No ja to mám doma už 3 mesiace a po pôrode mi to moc pomohlo, lebo som nevládala spraviť klasické brušáky...cvičím každý deň a brucho sa stáva stále pevnejšie. Ja by som to určite odporučila. Mám problém s krčnou chrbticou a pri cvičení mi ju šetí. Nemám čas chodiť do posilky. 😒 Ja odporúčam.

bocan77
autor
8. okt 2009

dakujem za odpovede 😉 😉 😉

nobody
8. okt 2009

a co takhle cvičit jen s vlastním tělem ..
bez použití nohou ..takže se stehnama kolmo k podložce, aby se neúčastnili jako pomocník ke břichu
to bude stopro větší zabíračka

bocan77
autor
12. okt 2009

vyskusam 🙂

nobody
12. okt 2009

zkus ..už jsem to psal milionkrát tady

stehna kolmo a zdvihnout trup trošku do vzduchu, vydržet 2, 3 sekundy .. trochu spustit dolů, ale nedotknout se podložky ..tam vydržet zas ty tři nebo dvě sekundy ... a tak několikrát kmitat. Pak odpočinout minutu a znova ...třeba 3 série

pro někoho je dost 10 kmitů, pro někoho 20 málo ... zkus, uvidíš
břišní svalstvo se regeneruje strašně rychle, takže nějaký problémy ti to nepřinese

bocan77
autor
13. okt 2009

vdaka moc 😉 😉 😉

nobody
14. okt 2009

tak co? vyzkoušené?

bocan77
autor
2. nov 2009

nie,nie,zatial nie... 😉

bocan77
autor
2. dec 2009

🙂 🙂 🙂