Ako reklamovať službu?
2. okt 2018
Reklamovali ste niekedy nemateriálnu službu? Zlé poradenstvo, nedostatočné tlmočnícke schopnosti, nedostatočné lektorské/doučovateľské schopnosti...
Zaplatili ste? Treba zaplatiť a potom reklamovať, či radšej nezaplatiť? Poškodenú vázu by som určite nezaplatila, no čo pri takýchto nehmatateľných veciach? Aby ma potom nepopoťahovali za nezaplatenie? Na druhej strane služba sa podľa mňa reklamuje veľmi ťažko a obávam sa, že by som sa pravdy nedomohla a na peniaze mohla zabudnúť.
Čo Vy na to?

@lilitela podľa mňa závisí od toho aká služba. Ja sa napríklad živím poskytovaním služieb (koučing manažérov a podnikateľov), skupinové tréningy manažérskych a komunikačných zručností. Mala som klienta - podnikateľa, po 3 dvojhodinových koučingoch som mu ja sama navrhla, že je to pre neho škoda peňazí, lebo mu to neprináša a ani neprinesie efekt, keďže nebol ochotný robiť veci inak. Takže v podstate mi 3x zaplatil za 2-hodinovku zbytočne. Ale neviem si predstaviť, že by mi nezaplatil. Pretože ja "svoje" odovzdám ale nemôžem za to, ak klient nie je ochotný zmeniť svoje správanie v biznise či riadení ľudí. Inak spomínaš tlmočnícke služby, tie by sa podľa mňa mali dať reklamovať. Lebo tam buď preloží správne alebo nie. Ale napríklad lektorské schopnosti, uff, to neviem, asi záleží od oblasti.
Ale mám skúsenosť s reklamáciou služby. Raz ozaj veľmi dávno som kaderníčke nezaplatila za strihanie. Chcela som ostrihať konce max 3-4 centimetre a zrazu strihla asi 15. Ale nepovedala ani slovo keď som povedala, že sme sa dohodli na 3 cm a nie 15 a že nezaplatím za toto.