Ako sa stanem učiteľkou v materskej škole?

simonta11
8. jún 2019

ahojte chcela by som sa opytat velmi rada by som bola učitelka v materskej školke len som si vybrala zlu školu uvedomila som si to v polke študia mam strednu hotelovu školu z maturitou.Chcem sa opytat čo potrebuj spravit aby som sa dostala do škôlky 🙂 Ďakujem

kittykat22
8. jún 2019

@simonta11 mozes dokoncit hotelovu akademiu a potom sa prihlas na pedagogiku. Odporucala by som ti cez prazdniny ist na brigadu do skolky. Ono jedna vec je mat rada deti, druha pracovat v skolke. Ja som minuly rok skolku viedla, a je to velmi narocna a vycerpavajuca praca.

tumira
8. jún 2019

@kittykat22 tol by bola asi ta najlepsia moznost, mozno sa ti niekedy aj ta hotelova skola zide. nikdy nevies. lebo vies, ted o to zaujem mat mozes, no v skutocnosti ta to az tak moc bavit nemusi

kittykat22
8. jún 2019

@simonta11 inak ja som studovala na hotelovej akadamii a okrem zakladnych pozic vela z nas skoncilo vo vedeni cestoviek, pracujeme ako letusky, vlastnime vlastne kaviarne, vedieme hotely, v zahranici sme sa velmi rychlo uchytili na dobrych poziciach pre perfektne jazykove vybavenie. Po skonceni sa spoluziaci dostali na vsetko mozne od pedagogiky, cez masmedialnu komunikaciu, pravo, filozofiu az na zahranicne univerzity. Hotelova akademia je dobra skola, pretoze otvara vsetky moznosti a staci doladit par nenarocnych predmetov a ist studovat nieco, co ta posunie uplne inym smerom. Ak ťa hotelová nebaví, nesmúť, máš milión možností. 1-3 rocnik je priserny, 4-5 je ovela zazivnejsi.

eriksonka1234
8. jún 2019

@simonta11 stačí, ak si po maturite urobíš externé štúdium, ktoré trvá 2 roky napr. v BA na pedag. škole. Prajem veľa šťastia a trpezlivosti, je to krásne poslanie, aj ja ho milujem.

lenocka12345
9. jún 2019