Ako zvládať školu popri materskej?

lucia90
2. jún 2012

ahojte.urcite som neni sama,ktora ma babtko a popri tom studuje..v poslednej dobe ma skola prestava bavit.casto sa chcem na to vykaslat.ale na druhej strane by som si ju chcela dokonciit.neviem sa prinutit ucit a malemu sa chcem naplno venovat 😉 ak mate nejake skusenosti poradte mi ako ziskat novu chut a cas na ucenie 🙂

stardust
2. jún 2012

Na akej skole studujes?

charlottte
2. jún 2012

Ahoj,ja som teraz skončila Bc., a teda poviem ti učila som sa po nociach a ešte vtedy ked mi malého niekto išiel povoziť,ale bola to riadna fuška, som rada že to už mám za sebou...a ty kde študuješ a ktorý ročník?

alka221
2. jún 2012

ahoj, to zvladnes, ved maly je este ozaj maly..ani nebeha, nelozi, iba lezi, nemusis minat tolko energie ako ked bude cely den zhanat po vonku.. 😉 ak ti chyba len nejaky rocik, tak to pekne dokonci..drzim palce...

tea333
2. jún 2012

@lucia90 tema o studujucich mamickach tu uz je. ja cakam druhe a momentalne som uprostred skusok. som v 3. rocniku, statnicovat budem az o rok, teraz si davam taky kludnejsi prestupny rok. ked mal moj malinky cca 5 mesiacov, skolu som na rok prerusila. mal problemy so spankom, ekzem, celkovo je dost narocne dieta, na energiu a pozornost. ale skola sa pri nom v pohodicke da. sem tam pomozu svokrovci, inokedy ho ma 1-2 dni pred skuskou na starost vacsinou manzel, aby som sa mohla ucit. inak sa vzdy da ucit, ked dieta spi.
ja mam zatial casu dost, uvidi sa co pri dvoch detoch 🙂

lucia90
autor
2. jún 2012

@stardust v TN zdravotnicka fakulta

lucia90
autor
2. jún 2012

@charlottte nooo.sak to ta mas...ja mam akurat skuskove v plnom prude..ale zatial som vsetko porobila.uz len par skusok,studujem v TN 2 rocnik..ale bohuzial denne..externe sa mi neda

ika30
2. nov 2012