Aký je podľa vás najväčší problém pre zákazníkov pri nakupovaní mimo predajne?
Dobrý večer. Aký je podľa vás najväčší problém, pre vás ako zákazníkov, pri nakupovaní mimo predajňu?
Spôsob reklamácie
Pri niektorom tovare je problém overenie vlastnosti a kvality... a potom ťažkopádnosť vrátenia, ak sa moje predstavy nezhodujú s dodaným tovarom...
Neviem ti to zadefinovať, lebo som sa k takému nákupu ešte neodhodlala.
Z mojej strany mám najväčší problém s "medzičlánkom". To je kurier/pošta. Ako zákazník si nieco objednám, zaplatím za to pomerne vysoku sumu,aby mi to doručili priamo do ruk a v konečnom dôsledku sa musím prispôsobovať ja dopravcovi (posúvať program kvoli tomu,ze kurier pride medzi 8:00 a 17:00,...) ,alebo v druhom prípade si nájdem akurát tak žltý lístok (musím si nájsť znova nejaký deň,kedy zdrhem skor z práce,sadnem do auta a idem na poštu niekolko km ďalej).Bohužiaľ to nie je ani chyba zákazníka,ani chyba predajcu. Myslim si vsak,ze by všetky tieto okolnosti mali byť zohľadnené v cene doručenia - nepamätám sa,ze by som platila za poštovné menej ako 5€ (ak sa nejednalo o doručenie nad určitú sumu zdarma). Páči sa mi,ako to má vyriešený jeden z najväčších eshopov aktuálne - všetko doručia zdarma a ked chcem nieco vrátiť,tak neplatim nič.
ak musim tovar posielat do ciech radsej nekupim apri haboch ma rozculuju ked nie su vsade uvedene rozmery oblecenia. hovorim o tom, ze oznacenie M, L, nestaci, pretoze neraz to ma kazda znacka posunute. dorucenie a vratenie zdarma je obrovske plus

Ak je to otazka striktne z ekonomiky, potom cena dorucenia.