icon

Bazár a poštovné

avatar
baccio
10. dec 2018

Ja len chcem poprosiť mamičky ktoré predávajú na bazariku. Ak sa dohodneme na poštovnom doporučene tak to aj tak pošlite.Ved to hradim ja ako kupujúca a je to skoro o euro viac podľa váhy.Je aj šťastie že tie balíčky dôjdu ale potom som trochu rozčarovaná že som zaplatila niečo čo nebolo dodržané.Ako euro ešte človeka nezabije ale jedno k druhému a zrazu si uvedomím ,že som za to mohla kúpiť niečo deťom .A ak by balíček nedošiel? Hlavne teraz pred sviatkami?Preto prosím...buďte férové.Dakujem🙂

avatar
dominika6
10. dec 2018

@baccio ak si žiadaš poštovné doporučene,automaticky si treba pýtať podacie číslo..ak ti ho nedá,príp bude klamať že ho stratila,treba dať negatívne hodnotenie,lebo uchovať jeden podací hárok a následne dať info kupujúcej,je základ férovosti pri predaji..

avatar
0silvia0
10. dec 2018

@baccio stava sa ti to pravidelne? Treba to riesit s kazdou predavajucou individualne. Kazda seriozna posle podla dohody. A ta, ktora neposle, nie je seriozna. Mne sa to stalo mozno raz, nie je to pravidlom, ale ja hned pytam podacie cislo a vopred upozornujem, ze ho budem ziadat

avatar
sovica
12. dec 2018

Súhlasím so 0silvia0. Keď si žiadam poslať doporučene (čo robím vždy), pripíšem niečo v tomto znení: Prosím, keď balíček odošlete, napíšte mi podacie číslo, aby som si mohla pohyb zásielky odsledovať. Mimochodom, keď ja posielam balíček, vždy pošlem info, že som zásielku odoslala a ak posielam doporučene, dám si tú prácu, že pripíšem aj podacie číslo (aj keď to kupujúca nežiadala). A ak sa stane, že zásielka bola ľahšia, ako som si pôvodne myslela, vždy vrátim na účet peniažky, aj keby to malo byť len 30 centov.

avatar
lawinia
Autor odpoveď zmazal
avatar
kacarina
17. dec 2018

@lawinia ahoj, skus napisat adminom, vysvetlit im problem a aj skopirovat im celu diskusiu s dotycnou a poprosit ich, ci by oni nemohli zmazat to negativne hodnotenie, ak to uznaju za vhodne 🙂

avatar
lawinia
17. dec 2018

@kacarina dakujem krasne, admini to hned zmazali 🙂