Používame cookies. Viac informácií tu. OK
lucie0505
2. feb 2019

Ak cvicis naozaj poctivo a stravujes sa rozumne, tak je to v poriadku. Najskôr ti narastu svaly a tie az potom budu spalovat tuk. Kedze svaly su tazsie, tak je normalne, ak na zaciatku vaha ide hore. Nenechaj sa tym odradit a urcite pokracuj. Drzim palce 😉

pribinak
2. feb 2019

Cvicit je sice velmi fajn, ale dolezita je strava

Okrem toho to váženie nie je az take smerodajne, lepsie je sa merať. Ci sa ti zmenšilo brucho, stehná, boky, ... proste ci si formujes postavu

mircalla
2. feb 2019

@srnocka30 Ja som sa prve 2-3 tyzdne vobec nevazila. Makaj, drz si stravu, nesleduj si tolko vahu. Uvidis to na obleceni, odvaz sa az po case. Vazit sa kazdy den nie je dobry napad

natalianm
2. feb 2019

nestrachuj... si dobraaa. Jasne ze na vahe ides hore lebo svaly su tazsie ako tuk. ja by som vahu neriesila skor to ako sa citis ... cize riesit skor centimetre. ja som napr mala taku istu vahu ked som nosila S XS, ako teraz a nosim M ( po porode) rifle niekedy aj L... takze tak.. no mozem sa hanbit ale dieta je total vyčerpak...

mpravda
3. feb 2019

Ako píšu dievčatá vyššie, tak kontrolovať stravu a merať obvody, nie riešiť váhu. Môžete ale mať tiež problém so štítnou žľazou. Klasická medicína už v roku 2009 oficiálne priznala, že 90% populácie má nedostatok jódu. Ale ktorý všeobecný lekár Vám povie pri ročnej prehliadke aby ste užívala preventívne jód? Jód pritom okrem pľúc ovplyvňuje fungovanie celého organizmu. Nemávate zvýšenú únavu? Môžu sa tiež prejavovať poruchy menštruačného cyklu, ako nepravidelná menštruácia či bolestivá. Odporúčam užívať Jodis, alebo Jodaqua. Dajte si dvojitú dávku než je uvedené na balení. Prípadne sa dá objednať na komplexnú diagnostiku a ošetrenie u mňa na ambulancii a budeme presne vedieť čo Vám robí problém.
S pozdravom M.D. Milan Pravda, PhD.

evora29
3. feb 2019

Je rozdiel, ked ma 60 kg vysportovana baba a ked ma toľko žena, ktora je ochabnuta...neries váhu, ja mam kg stále rovnako, ale vidim na oblečení, ze ked cvičím, krajšie sedí,mam pevnejsi zadok aj brucho atd.

pralinka86
3. feb 2019

Nevaz sa a ak už, tak vždy v rovnaky cas, napr rano.. skor ide o centimetre. Nemusíš cvicit každý deň, skor par krát do týždňa, ale aby si citila, ze si cvicila. A necvicit jednostranne. Mne sa pacia cviky zuzky light na YouTube, seria Bunny slope workout. A tiez ide aj o stravu. Držím palce 🙂

comika
3. feb 2019

@srnocka30 ak je takyto stav dlhodoby, cize uz niekolko mesiacov, rokov mas problem s vahou aj napriek cviceniu a dietam, skontroluj si stitnu zlazu.

srnocka30
autor
3. feb 2019

@lucie0505 dakujeeem velmi pekneee budem sa snazit samozrejme.-)

srnocka30
autor
3. feb 2019

@comika anoo uz aj to ma napdlo ta stitna zlaza...kazdopadne dakujem krasne🙂)

srnocka30
autor
3. feb 2019

@pralinka86 vsak ano asi musim aj techniku a cviky troska obmenit aby si telo nezvyklo len na tie cviky a nebude to mat efekt...dakujeeem krasne za odpoved a aj za skvely tip🙂

srnocka30
autor
3. feb 2019

@pribinak vsak tooo vaha neni az taka podstatna dvolezite su cm...tak drepujem a myslim ze mi zadok podrastol🙂)))asi sa kus formuje dakujeem za odpoved ste velmi mila🙂))

comika
4. feb 2019

@srnocka30 z drepov zadok podrastie 🙂 a este ak drepujes so zatazou.

karolin55
4. feb 2019

@mpravda ano presne stym mam problem a priberam a priberam

kammik
5. feb 2019

netráp sa váhou, skôr sa pomeraj, myslím obvod bokov, brucha a tam uvidíš jak sa to mení 😉 Mne sa to osvedčilo. Váha bola furt rovnaká, ale centimetre mizli ;-

moo
5. feb 2019

@mpravda platí to aj keď užívam 50 ml na štítnu žľazu? Som po opaeacii polka mi ostala odvtedy pomali ale isto priberám za 3 rok 4 kg viem je to nič ročne ale nejde mi váha vôbec dole iba pomaly hore... Dakujem

lenkuliak
5. feb 2019

ako dlho cvičíš? Píšeš, že si strážiš jedálniček..neješ príliš málo? Sama som bola prekvapená, ked som si zadala do kalorických tabuliek jedlo počas dňa, v čase, ked som si "strážila jedálniček"..bolo toho veeeeľmi málo a preto ani nemožno čakať chudnutie, treba hlavne obmedziť tuky a cukry a zvýšiť príjem bielkovín, z nich rastú svaly..skús si len zo zaujímavosti pozrieť kaloricketabulky.sk

simdob
5. feb 2019

@lenkuliak obmedziť tuky a cukry nie je najvhodnejšie pre každého, tie tiež potrebuješ len v správnej miere podľa mňa je dobré si jedálniček prekonzultovať s niekým kto sa tomu rozumie 😉 ja keď som obmedzila cukry ja som nebola schopná fungovať, cvičiť toľko čo normálne, to telo to proste potrebuje

evi12
5. feb 2019

Nešťastne sa zaľúbiť ....tak mi váha šla dole sama

amot
5. feb 2019

@mpravda dobrý a odkiaľ ste

petravas
5. feb 2019

Váhy by sa nemali ani predavat. Zbytocne sposobuju komplexy 🤦‍♀️ Skus sa zacat merat, po takom usili urcite stracas centimetre 🙂

lenkuliak
5. feb 2019

@simdob tukov a cukrov je všeobecne v strave prebytok, samozrejme že aj tie je potrebné, ale väčšinou ich prijímame viac ako je treba..stačí si napr. dať sladký obed a už je cukrov až až..ale píšem hlavne zo svojej skúsenosti, každá papáme iné veci..ja viem, že ak si dám počas dňa niečo sladké pod zub (aj to sa snažím vybrať nejaké najmenšie zlo), tak v ten deň už nemôžem sladký obed..a hlavne max. jedna malá sladkosť za deň, to isté tuk, jeden prehrešok a zvyšok dňa už len strážiť..mne je ľúto vyhadzovať peniaze za jedálničky na mieru a pod. aj tak by som sa neriadila ich receptami 😀 mám rada našu slovenskú kuchyňu, len si vyberám suroviny, ktoré nielen chutia ale aj osožia..viem, čo si mám na zložení všímať..

vabejka
5. feb 2019

Su tri moznosti:jes malo,jes vela alebo je za tym nejaka choroba

kubkovamama
5. feb 2019

@srnocka30 venovala som sa aktívnemu cvičeniu 10r,prvá rada necvicit denne,to je strašný nezmysel,sval potrebuje cca 72 hod na regeneráciu.Iba sa vycerpas,aj keď sa možno cítiš v pohode.Dolezite sú aj tuky aj cukry.Dietou sa nič nerieši,je to možno na pol roka,potom ti z toho prepnete a zjesť aj slona.V začiatkoch večere nahrad tuk+bielkovina.Napr.orechy pokvapkane olivovým olejom.Tvaroh s makovym olejom a medom.Maso večer určite nie.Cviky s vlastnou záťažou a na rovnovahu.Cvicit chrbát aj hornú časť tela,drepmi a bruškami sa nechudne,môžeš po mesiaci spevniť na zadku a mať silnejšie nohy,ale bruško sa tvaruje komplexne a oporou peknému bruchu je práve chrbát.Pis si denný jedálniček,možno uvidíš koľko drobnosti je navyše na úkor kvalitného jedla .Jedz často,aj sacharidy,žiadne polotovary,var si a krabičkuj.Huste polievky,časť rozmixuj.Ak sa dlhšie nepohnes,skús pár hodín s trénerom,naučí ta ako správne vykonávať cviky aby aj doma boli účinné.Vysledok nepríde za mesiac,ale urcite s poctivostou a trpezlivosťou dosiahnes čo chces

andraska
5. feb 2019

Ja som chodila do posilky 6mesiacov 3x denne a priberala som

pipina5
5. feb 2019

Skus si zaradit aj relaxaciu, aspon pri takej hudbe,,,nemusis hned bezat na welnes.

danusskaaa
5. feb 2019

Napísala si toho veľmi málo, aby sme mohli poradiť. Skúsim niečo z môjho sveta (nie som žiadny odbornik) len chcem dobre vyzerať. Stále som si myslela, že jej dobre (jasne ze nejaký prehrešok bol) a či som jedla "zdravo" aleba sa prezierala váha sa mi nijako extra nemenila- avšak na oblečení som cítila že som sa "zvacsila". Tak som si stiahla apku kalorickych tabuliek a po 2 týždňoch môjho "zdravého " stravovania som zistila že je to zle. Tuky som mala stále cez 150% a ostatné (sacharidy či vlaknina) len okolo 50% denného príjmu. A tak som sama prišla na to, že to moje stravovanie nie je až také perfektné. Teraz sa snažím/učím sa jest inak- vyvážiť všetky hladiny.
Druhý bod, cvičenie .... podľa mňa si sa ocitla vo svojej konfortnej zone, cize tancujes a potom pretris brusaky a kliky (aj keď netuším prečo si sa dala práve na tieto cviky) tvoje telo si zvyklo a nespalujes dobre. Ak chces mat tréning, ktorý zahŕňa kardio, posilnovanie i brucho - vyskúšaj napr Jillian Michaels (na úvod 30 days shred ) a uvidíš ze vaha sa pohne a pojdu dole aj cm. Aj ti nevyhovuje ona skús zumbu a pridať posilňovanie z netu - ujo google je plný videi. Proste zmen svoje zaužívané cviky. Zmena príde, len ju prosím nečakaj za deň či dva. Skús vydržať bez vazenia aj mesiac....

maminka1986
5. feb 2019

@srnocka30 ahoj ano poznam to, taxko chudnem strašne tazko,cvicim 4x do tyzd,jem zdravo a nic nechudnem :/
Odporúčam stranku inak jednu velmi dobre píšu

maminka1986
5. feb 2019

@srnocka30 velmk dobre pisu tam fitclan sa volá
Ka cvicim dlhe roky a som stale baculka proste ine by uz boli chude a ja nic ...nechápem to

juliet86
6. feb 2019

co znamena velmi si strazim jedalnicek?? co to znamena v praxi? pre progres sa odfot v pradle pred zrkadlom a pomeraj sa centimetrom. raz za dva tyzdne checkni progres. skus tancovanie vymenit za hiit. zarad aj ine komplexne cviky s vlastnou vahou vypady a plank a jedlo si vaz. inak netusis. posli co jes denne vahu a vysku drzim palce

Tu začni písať odpoveď...

Odošli