Frakčný laser - Bratislava

olivia77
4. jan 2018

Viete mi niektora poradit dobreho lekara alebo kliniku, kde ste podstupili frakcny laser a boli ste spokojne? Niekoho, kto je profesional vo svojom obore. Dakujem pekne rady😉

misika33
24. sep 2019

@olivia77 zdravím, ja to riešim teraz... Aj ste ten zákrok podstúpila? Bola ste spokojná? Potrebujem odstrániť pigmentové škvrny a celkovo omladit pleť, no trochu sa toho bojím a hlavne by som rada k odborníkovi... Dakujem

slavkadud
24. sep 2019

@misika33 aj ja sa chystam na tento zakrok alebo akoby som to nazvala. Uz som sa na to informovala, konkretne v Spinne, tam by som chcela ist 🙂 Ja mam problem aj s jazvickami a dozvedela som sa, ze toto moze pri tom pomoct, tak by som to rada skusila. Lebo uz som kadeco vyskusala, aj rozne babske recepty ci jak sa tomu hovori a vysledky ziadne, tak preto som sa rozhodla, ze by som do niecoho takehoto isla 🙂

olivia77
autor
24. sep 2019

@misika33, zatial nie, no teraz v zime uz by som fakt rada isla. Neviem odkial ste, ja z Ba, tu mam doporucene len 2 kliniky, kam fakt ist, aj ked su akurat najdrahsie, no tam boli velka spokojnost. Frakcny laser, kvalitny a profesionalne urobeny urcite zmierni o dost flaky, aj omladi plet, toho sa nemusite bat😉Len treba tu plet potom velmi vyzivovat a chranit. Odporucam prirodne olejceky hlavne, arganovy a sipkovy je uzasny.

olivia77
autor
24. sep 2019

@slavkadud, na jazvicky, ak su nie velmi hlboke, je laser naozaj ucinny, pekne ich obrusi a zarovnava.

misika33
25. sep 2019

@olivia77 ďakujem za info 😊idem zajtra do Trnavy na kliniku na konzultáciu, tak uvidíme...

slavkadud
27. sep 2019

@olivia77 hej? Tak to si ma potesila, ze este aj ty si mi to potvrdila. No som velmi na to zvedava a zaroven sa aj dost tesim.
Lebo tie jazvicky ma uz roky trapia. Niekto si to ani nevsimne takto na prvy pohlad, ale ja ich vidim neustale a ma znervoznuju 🙏

olivia77
autor
29. sep 2019