Informácie o živnostníkovi
Prosim vas, da sa zistit kde zivnostník pracuje, ake ma zakazky? Dá sa na
@dagmarovita nie, pokiaľ nemá zmluvu so subjektom,ktorý ju musí povinne zverejniť (verejné,neziskove, atd..)
@dagmarovita možno skús konkrétnejšie, že čo riešiš. Normálna firma potrebuje do účtovníctva náklad, to nedá len tak na ruku. Iné je obyčajný človek, od toho nie je problém na ruku bez zmluvy. Do daňového priznania nepíše zákazky, záleží, ako vedie účto, či používa podnikateľský či osobný účet, aby" vedel oklamať"
@domireb no riešim, že moj ex je dobrý účtovník celý život sa tomu venuje a zároveň pracuje ako programátor pre americkú firmu Má nejaké s r.o očky ako živnostník, a ja neviem vlastne čo, taký špekulant, má aj družstvo, len, že chcela by som zvýšiť výživné, keď on zarába 2000 eur, však ako sa vyjadril ze kto zarába 1000 eur je chudák. Ale on keď bol súd ze zarába 500 eur. A ze ma hypoteky atd, tak nema zaujem o dieta a plati 120 eur. Chcela by som požiadať, keďže s ním sa nedá dohodnúť, aby platil viac. Proste to je nenormalne, ze on ma nehnutelnosti, zije si nad pomery a ja s vyplazeným jazykom riesim co uvarim, ako prezijeme, chudoba..nemam mu ako dokazat ze zarába viac. Lebo tvrdí, že on si to spraví ako on chce na daňovom, aj priznania robí druhým na ruku, tak robi 20 rokov. Ale teda podla mna ked robi pre nadnarodnú firmu, to by nemal ako okalmat. Ale teda asi aj to je mozné.