icon

Je na zákazníckom servise Packety umelá inteligencia?

17. dec 2024

Preboha ludia 😅😅to co bolo. Bud som rozpravala fakt s robotom alebo to bolo maximalne divne
.....

avatar
vanilkovazmrzka
17. dec 2024

Ok

avatar
maranco
17. dec 2024

Aj Telekom má strašnú Olíviu, kým sa dopracuješ k živému človeku prešla polhodina, lebo Olívia nerozumela áno/nie.
Traja sme na ňu skúšali hovoriť, kým "pochopila".

avatar
moonlight1210
17. dec 2024

Eobuv ma chatujucu AI a polhodiny sa tocila dookola, az presla pracovna doba, nez mi ponukla moznost napisat mail. Na ktory sa nikto neunuval odpovedat ani nasledujuci pracovny den, ani nikdy.

Uzasna firma, kym nemas problem. Akurat na predaj a bezne reklamacie.

avatar
wilkova
17. dec 2024

Umelá je...ale či "inteligencia"...
😁
Nemá človek väčších nervov, ako sa vybavovať s takýmto niečim...

avatar
danieli
17. dec 2024

Je to robot, treba si hned pytat ziveho kolegu, prepoji

autor
17. dec 2024

@vanilkovazmrzka otazka bola v nadpise :D

autor
17. dec 2024

@maranco a toto mi ani moznost neponuklo, aby mi dali ziveho kolegu :D och,strasne

avatar
petracandle
17. dec 2024

Áno, je to AI. Základné otázky bez problémov porozumie, ale niečo kompikovanejšie už vôbec 😃 ja som to v online chate skúšala asi 5x rôzne variácie tej vety, ktorú som potrebovala a na 5x pochopil a dostala som odpoveď 😃

autor
17. dec 2024

@petracandle boze,ako u sprostych :D

autor
17. dec 2024

@danieli no,asi to najblizsie skusim,vdaka!

autor
17. dec 2024

@wilkova veru :D zacneme aj koncime slovom umela...

autor
17. dec 2024

@moonlight1210 dovre vediet, aspon si aj na nich dam pozor. Inak je to hrozne, ze beznych ludi nahradia tymto..

avatar
earlgrey
17. dec 2024

V UK som to zvykla ignorovať...na otázky som neodpovedala, alebo som len zahmkala do telefónu, asi po 10tý krát, keď mi povedal robot, že mi nerozumie ma prepojili k ľudskej bytosti 🤣

avatar
pieksamaki
17. dec 2024

Asi je...neviem....ale stari ľudia to majú najhorsie

avatar
karolinakr
17. dec 2024

mne hneď povedal, že ma prepojí na človeka

autor
17. dec 2024

@earlgrey dobra taktika :D vyskusam, lebo som ho... Vybavila :D

autor
17. dec 2024

@pieksamaki suhlasim, neviem si predstavit s tymto cudom komunikovat dochodcu

autor
17. dec 2024

@karolinakr to si mala asi stastie, mne nic take nenavrhol :F

avatar
11beautygirl11
17. dec 2024

Maju umelu inteligenciu. Ja som bola vytočena, lebo som diktovala čislo balika a nerozumela mi 😃 Zložila som telefon, potom mi volalo čislo z Prahy - zase robot a spytal sa, či som bola spokojna a ja ze “nieee” a či chcem hovoriť so živym kolegom a ja že “anoooo” 😀 tak ma potom prepojili

avatar
simona92101
17. dec 2024

Ano AI,riesila som problem ze sa z boxu nedal balik vybrat-zaseknute dvierka a cez AI som sa nevedela dopatrat k rieseniu 🙈

avatar
svetlonos
17. dec 2024

áno je

avatar
modrava
17. dec 2024

Stačí hneď od začiatku dávať nezmyselne odpovede. Je to nastavené tak, že po pár odveci odpovediach vám ponúkne živého operátora.
Posledne som začala otázkou či je človek alebo robot. Baba sa dobre pobavila 😁

avatar
bloger
17. dec 2024

Používajú ju už asi všade.

avatar
mamutka
17. dec 2024

Mne to tiež dávalo pred cadom debilne odpovede. Vypýtala som si doslova živého človeka. To čudo to pochopilo našťastie a problém mi živý človek vyriešil

avatar
rozculena
17. dec 2024

všetky takéto zákaznícke servisy postupne nahradí AI.
https://www.trend.sk/spravy/zakaznicky-servis-p...

avatar
karolinakr
17. dec 2024

spýtaj sa ho najbližšie, ako sa chystá strávit víkend a ako sa má manželka&?

avatar
sonula
17. dec 2024

A co je na tom divne? Selektuju requesty na call centrum. Na otazky kedy pride objednavka vie odpovedat AI. Treba znizovat naklady. A ked si zoberies taky chat gpt, vie sa s tebou uplne v pohode porozpravat.

avatar
basska_b
17. dec 2024

Ano, je tam nejaky robot, ale ked som mu povedala, ze chcem spojit s operatorom tak.mi aspon vyhovel. Robot českej posty ma napr. odmietol spojit so zivym clovekom