Kde ľahko získam titul bakalár alebo Bba?

casper77
8. dec 2016

Zdravim. Pracujem ako financny manazer a nemam vysoku skolu - potrebujem vsak co najjednoduchsou cestou ziskat titul Bc alebo BBA. Nemyslim len kupit si titul. Myslim skor kde sa da lahsou cestou ziskat bez chodenia kazdy vikend na cely den niekam a studovania knih po veceroch. Mam manazersku prax 3 roky a chapem ze to rozculi niektorych tu ale skratka aby som sa dostal vyssie vo svojej praci potrebujem aspon Bc. Pocul som ze su rozne mickey mouse skoly ktore proste ked budes platit a chodit tam tak ta to nechaju dokoncit - presne o toto mam zaujem. Poradite mi skolu kde sa to da?

madeline1
8. dec 2016

si financny manazer a chces sa dostat vyssie?

casper77
autor
8. dec 2016

@madeline1 > ano v podstate potrebujem titul ;)

guinevre
8. dec 2016

@casper77 Ked to nemusi byt Business Administration, tak kludne skus Sv. Alzbetu. Chodi tam kadekto, mam znamu co chcela titul, malicke dieta, podnikaju s muzom, takze furt pracovala, stavali dom - proste nemala ani cas ucit sa, a na Sv. Alzbete sa jej celkom darilo, a za velmi kratky cas ziskala Bc. titul, a pokracovala dalej. Ale, v serioznych firmach taka VS nema ziadnu vahu pri pohovoroch.
Neviem si predstavit ze by niekto vedel ziskat titul na beznej vyske za tak kratky cas s takymi zavazkami.

miriam11
8. dec 2016

@guinevre aj na VS sv. Alzbety sa musi ucit na kazdu jednu skusku, chodit na prednasky, pisat prace, chodit na prax, Bc. titul trva 3 roky a musi spravit statnice na ktory podla poctu kreditov musi byt pripusteny. Ked chce ist dalej na Mgr. dalsie 3 roky a ten isty kolotoc a spravit statnice, ak taktiez bude pripusteny ak bude mat dostatocny pocet kreditov. Ak budes pisat nabuduce taketo veci, skus si vyzistit kolko studentov odtial vypadlo pre nezvladnute skusky, alebo nespravene statnice a potom mozes pisat realne veci.

ebi88
8. dec 2016