icon

Kópia pokladničného bloku a reklamácia - Lidl

avatar
miriam_s
24. jún 2019

Ahojte, potrebujeme reklamovať tavnú pištoľ v Lidli a nemáme originál blocek iba jeho kópiu. V tescu nás pri jednom nákupe informovali nech si okopirujeme bloček keďže záruka je 2 roky aby v prípade jeho vyblednutia sa dal reklamovať tovar... Dnes nám ale.odmietli reklamovať v Lidli lebo vraj musíme mať originál... Príde mi to ako hlúposť, veď vieme dokázať že to bolo kupované od nich a je to v záruke... Viete nám poradiť ?

avatar
luliu
24. jún 2019

@miriam_s podľa mňa treba originál, kópia nestaci

avatar
e1i
24. jún 2019

treba original, ked som nieco vracala a potrebovala som este blok k inym veciam na nom tak si oni urobili kopiu a original mi vratili

avatar
lucka12399
24. jún 2019

@miriam_s nam vraveli, ked sme kupovali gril, ze si mame prefotit blocek lebo ze moze vyblednut.. keby sme potrebovali reklamovat takze by ti to mali zobrat.

avatar
luliu
24. jún 2019

@lucka12399 ale stále treba priniesť aj originál aj keď vyblednuty

avatar
lucka12399
24. jún 2019

@luliu my sme isli bez originalu s kopiou praveze a zobrali normalne 🙂

avatar
miriam_s
autor
24. jún 2019

@lucka12399 a bolo to v Lidli ? dakujem 🙂

avatar
lucka12399
24. jún 2019

@miriam_s bolo to v tescu :/

avatar
mogaa
24. jún 2019

Nie je obchod ako obchod....to čo platí v Tescu, nemusí platiť v Lidli....ja čo viem v Lidli aspom u nás chcú vždy originál....

avatar
miriam_s
autor
24. jún 2019

@mogaa je to možné ale oni musia rešpektovať zákon ktorý ako som zistila neukladá toto ako povinnosť a ich pravidlá nemôžu byť v rozpore so zákonmi SR ...

avatar
luliu
24. jún 2019

@miriam_s v zákone je uvedene, ze stačí kópia? Pochybujem....

avatar
miriam_s
autor
24. jún 2019

@luliu v zákone o ochrane spotrebiteľov ktorý upravuje prava a povinnosti pri reklamácii, vôbec neukladá povinnosť predložiť originál dokladu o kúpe, nespomína sa to tam, nehovorí sa tam teda ani o kopii...

avatar
selya
24. jún 2019

@miriam_s cca pred pol rokom som riešila reklamáciu v Lidli, mala som bloček na ktorom nebolo skoro nič čitatelné a kópiu ešte nevyblednutého, personál si vzal kópiu, originál by im bol nanič.

avatar
1975renca
24. jún 2019

Zavolajte si na SOI, tam povedia co staci

avatar
adelakom12
25. jún 2019

@miriam_s u nas stacila kopia.. Ked kupujem nieco drahsie, tak si to pre istotu okopirujem vzdycky a ked je problem, vybavujem reklamaciu s kopiou, lebo tie blocky su skoro vzdy vyblednute :( zatial som nemala ziaden problem

avatar
liliana363
25. jún 2019

Skuste lidl v inom meste. Vratit mozte tovar v hoc ktorej predajni.

avatar
ibrunova
25. jún 2019

@miriam_s musíš priložiť aj originál bločku, aj keby vybledol. Lebo takto by si mohla ty ísť reklamovať s kópoiou a ešte niskto s tým originálom..