icon

Lidl - vrátenie tovaru

28. feb 2023

Dobrý deň ak chcem vrátiť tovar tak ako? Máte niekto skúsenosť? Dakujem

avatar
galganka
28. feb 2023

Kúpený online, alebo v predajni.

autor
28. feb 2023

@galganka online

avatar
galganka
28. feb 2023

Tak si online odklikaj, že to chceš vrátiť, pošlú kuriéra. Na predajni to nevezmú. A držím palec a pevné nervy prajem.

avatar
gabriellita87
28. feb 2023

@galganka nepošlú kúriera, ale je potrebné poslať cez poštu, poštovné hradí lidl

avatar
maris5
28. feb 2023

Cez stranku vyklikas co chces vratit, vytlacis stitok, nalepis na zasielku a odnesies. Uplne easy, nic neplatis.

avatar
galganka
28. feb 2023

@gabriellita87 nám poslali kuriéra. Síce iba po polovicu vecí, ale donútila som ho odniesť všetko.

avatar
mamanika771
28. feb 2023

@galganka a ja som si myslela ze žiješ v anglicku
🙈 Normálne som teraz nejak mimo 😮

avatar
galganka
28. feb 2023

@mamanika771 nepomýlila si si ma s niekým? 🤷‍♀️😁

avatar
mamanika771
28. feb 2023

@galganka zjavne áno 🙈 a úplne som v šoku z toho lebo Tvoj nick som mala dajak neviem prečo spojený s GB 😁 a co to ako ten kuriér to si niekde zvolis? Ja už som vracala toľkokrát a vždy sa s tým musím na postu trepať 😳

avatar
galganka
28. feb 2023

@mamanika771 neviem, ja som od nich objednávala iba dvakrát, raz drobnosť a v pohode, druhý raz postele a stoliky a to bola totálna hrôza a zaprisahala som sa, že už nikdy viac. Ťahalo sa to asi pol roka. Nakoniec po xyz telefonatoch mi poslali kuriéra, ja som iba vytlačila späť štítky. Kuriér prišiel a vedel iba o polovici balíkov, ale uz som ho "donútila" vziať všetko a Lidl online nikdy viac.

avatar
mamanika771
28. feb 2023

@galganka aha tak asi preto ze to boli veľké takže kusy, fu ale teda pekne dlho sa to natahovalo... Ja som len handry a drobnosti vždy mala

avatar
galganka
28. feb 2023

@mamanika771 no, nám poslali stoly bez vrchných dosiek. Vraj ich nemajú, dopošlú, nemám to reklamovať, nemám to vracať, stále ich nemajú.. ešte mám počkať... a nakoniec, keď mi rupli nervy, tak mi povedali, že prečo som toľko čakala. 🙈 to už som aj škaredo rozprávala. Naveľa sa nám ich podarilo vrátiť a o dva dni sme tie stoly, ktoré údajne stále nemali na sklade kúpili v kamennej predajni, dokonca v akcii. Čo som potom zisťovala, tak s väčšími objednavkami malo kopa ľudí problémy, aj s detskými drevenými kuchynkami, stolíkmi a pod.

avatar
paulinadreamy
28. feb 2023

@galganka nám poslali polovicu skrine 😁🙈

avatar
galganka
28. feb 2023

@paulinadreamy no prosím. 😂 veľké položky zjavne nezvládajú. 🙈

avatar
mamanika771
28. feb 2023

@galganka no asi by som ani ja nešetrila slová, čo sú dementni? Ved oni kázali čakať a potom sa opýtaju prečo si čakala? 🤦‍♀️ No som sa teraz vytočila 🙉

avatar
galganka
28. feb 2023

@mamanika771 no. Keď som bola už vytočená, tak to chcel prebrať manžel a s ním sa odmietli baviť, lebo dovtedy som volala ja. 🙈 tak som to musela dobojovať do konca. 😂

avatar
bucko555
28. feb 2023

My sme dva krát nosili do predajne v pohode vzali....kolegyňa u nich v meste v Lidli im nechcú brat tovar objednaný online

avatar
andrea_82
28. feb 2023

@bucko555 to ste mali stastie, ze vzali na predajni, lebo maju v podmienkach, ze neberu. Jedine ak sa jedna o reklamaciu.

avatar
nekonecna_katastrofa
Autor odpoveď zmazal
avatar
cacacaca
23. máj 2025
@maris5

Cez stranku vyklikas co chces vratit, vytlacis stitok, nalepis na zasielku a odnesies. Uplne easy, nic neplatis.

@maris5 prosím Vás,kde ,ako mám vytlačiť štítok?

avatar
andrea_82
23. máj 2025
@cacacaca

@maris5 prosím Vás,kde ,ako mám vytlačiť štítok?

@cacacaca musite si vyklikat vratenie cez zakaznicky ucet na eshope. Potom vam stitok pride na mail.