Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Mám sa vrátiť k lieku Seroxat alebo naďalej brať Serlift?

grankova
23. júl 2011

Poradte mi prosím

Po hormonálnej liečbe , ktorá ma dostala do prechodu som začala trpieť, silnými panickými záchvatmi .
Bojím sa takmer všetkého.
Došlo to tak ďaleko, že už 12 rokov som len doma .
Nechali ma aj na ZŤP-S
Moja lekárka mi zo začiatku nasadila seroxat 40mg a XANAX.
Nakoľko som dosť pribrala , pridala mi k tomu WELLBUTRIN.

Spočiatku mi bolo lepšie , ale posledný rok sa môj zdravotný stav, veľmi zhoršil.
Lekárka mi zamenila SEROXAT za > SERLIFT (dávkovanie 50,50,0)
Užívam si to od 6.06.2011 a cítim sa veľmi zle .
Som plačlivá, panické záchvaty sú pretrvávajúce, i keď v menšej mierte,

ALLE: *
Som veľmi nervózna, cítim v sebe vnútornú agresivitu, slabosť v svaloch.
PORAĎTE :
Mám sa vrátiť k pôvodným liekom , alebo vydržať ; a do kedy.
Moja lekárka je v súčasnej dobe do 15.08.2011 na RD

Ďakujem

o0800@orangemail.sk

Monika

Tu začni písať odpoveď...

Odošli