Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Nedoručenie tovaru z mall.sk v termíne.

tkjana
20. mar 2020

Prosím, máte niekto skúsenosť s reklamáciou doručenia z mall.sk, keď si počas objednávky zaplatíte vyššie poštovné pri zvolení určitého dátumu a tovar Vám v tom termíne nebol doručený ? Viem, aká je momentálne situácia... akože neriešim nedodanie tovaru už vyše týždňa z dmeshopu... ale v čase, ked som si tovar objednávala, tak mali dodanie cca 3 pracovné dni... nie ešte 9-12, ako je to teraz... preto som si objednala pre malého mlieko z mall.sk, kedže tam bola možnosť rýchlejšieho dodania. Som v situácii, že si nemôžem vybehnúť do drogérie, kedže deti so sebou určtie brať nebudem a jasné že tu nebudem obťažovať iných, aby mi niečo kúpili... dakujem.... len ma zaujíma, či je možnosť, že ak tam napíšem a budem sa sťažovať, tak tým niečo dosiahnem, kedže tovar bol vraj už odoslaný....

ateragram
20. mar 2020

@tkjana ja som na tom tak isto. Zaplatila som dopredu kartou uz 12.3. a tovar nikde

tkjana
autor
20. mar 2020

@ateragram áno, tovar zaplatený aj v mall, aj dm a nič doma.... ☹

ateragram
20. mar 2020

@tkjana v pondelok tam budem volat ak sa teda dovolam

daniela1911
20. mar 2020

@tkjana stalo sa mi to, najskôr som bola strašne vytočená lebo som to vtedy potrebovala, ale nakoniec som to nechala tak, pretože som si pripadala už ako debil... moje posledné 3 obj z mall vždy dopadli na prd, najskôr stratili tovar, potom pri ďalšej objednávke presúvali dodanie 3x (aj keď všetko každý deň svietilo skladom) a poslednú obj. konečne doručili ale až ďalším pracovný deň, po dni kedy som mala priplatenú dopravu...
vždy som mala zaplatené z karty a vrazili peniaze za 2 dni z prvej aj druhej obj, ktoré som stornovala!
Jedine plus - Na infolinke boli ochotné slušné baby... žiadne premúdrelé.
Tento obchod už nevyužívam a nikdy by som ho nikomu neodporúčala 👍

A toto bolo asi mesiac pred Corona virusom...

martinals
20. mar 2020

Ahoj skús sa informovať na infolinke. Ja som z doručením od mall nemala ešte problém. Myslím, si že je to tým, že veľa ľudí rieši nakupy cez e shopy a kuriéry nestíhajú,ale ak máš niečo zaplatené aby to prišlo v určitý deň, mali by urobiť maximum alebo aspoň zákazníka informovať o zmene doručenia.

majoranka24
20. mar 2020

@tkjana Ja som mala strasne problemy s dodanim z Mall.sk, ked som zaplatila dopredu kartou. Oni peniaze uz mali, tak dodanie ich netrapilo. Mali nejaky problem s mojou dodavkou. Tvrdili, ze to bolo dodane "virtualne", tak to nemozu odoslat znova. Super! A ja som nemala nic! Kym som platila az pri prevzati tovaru, nebol problem. Uz roky tam nenakupujem. Prisahala som im, ze uz od nich nikdy nic nekupim! Po par tyzdnoch vyvolavania na infolinku, vypisovania reklamacii, som sa k svojmu tovaru dostala. Ale uz nikdy viac!

alexk12
20. mar 2020

Sa nečudujem robila som tam a takí bordel tam bol že až az

brezza
20. mar 2020

@tkjana ja som tiez objednavala od nich pred tyzdnom mlieko. Dopredu som ale neplatila. Zatial nic nedoslo, ale na infolinke povedali, ze buduci tyzden to uz pride, ze to uz vidia spracovane. Nestihaju, maju toho teraz vela.

tkjana
autor
20. mar 2020

Super, dakujem za odpovede. Doteraz ked som objednavala nahodou, tak som si vyberala dorucenie zdarma, pretoze mi to nesurilo, ale mlieko som potrebovala, tak som si radsej priplatila, netusim aky tam bol rozdiel, ale keby som si vybrala dorucenie od pondelka, tak tam bolo postovne nizsie... ja len tolko. Pred par minutami mi uz prisla SMS, ze balik dorucia v pondelok, tak len budem verit, ze to mlieko co mam doma, nejako naskrabem do pondelka....

anicka182
20. mar 2020

@brezza mne vcera objednavku s dobierkou zrusili, resp. Napísali ze sa ju nepodarilo expedovat ked som volala na infolinku tak mi pani povedala ze kurieri im odmietaju doručovať dobierky, takže milá pani objednávku zrusila a ja som si ju na novo urobila a zaplatila online.. Tak hadam mi ju dorucia co najskor kedze som objednavala mlieko a plienky.

gerfinka
21. mar 2020

@tkjana mne sa v mall tiež stalo, že tovar nechodil, aj keď som ho zaplatila. Po určitej dobe som volala na infolinku, a ze ten môj tovar vlastne nemajú a ani mat nebudú... Ze mi vrátia peniaze, čo tiež dosť dlho trvalo. Sami od seba, by sa mi asi ani neozvali, že daný tovar nemajú... Odvtedy som tam už radšej neobjednával...

brezza
21. mar 2020

@anicka182 mne prislo presne to iste, ale na infolinke mi povedali, ze uz je pripravena na expedovanie. Ze tu spravu posle system automaticky ked sa tovar neexpeduje do urciteho dna