Neprevzatie dobierkovej zásielky zákazníkom
Baby, máte tu niektorá eshop? Ako riešite slušne povedané dámy a pánov, ktorí si u vás objednajú tovar na dobierku a neprevezmú ho? Vymáhate poštovné alebo kašlete na to?
A vy ostatní, čo toto robíte, že si objednáte tovar, ktorý potom neprevezmete, vy vôbec nerozmýšľate nad tým, že tým robíte niekomu škodu? Ja musím zaplatiť poštovné tam, naspäť, plus baliaci materiál... Nerozumiem už dnešnému svetu vôbec.
Nechápem načo niekto ide na stránku, vyplní ten formulár, dá si s tým námahu a to všetko len preto, lebo ten tovar vlastne ani nechce? Hľadám logiku ale márne...
Ďakujem za slušné odpovede k veci
Ano, stalo sa nam to viackrat, ze si neprevzali. Najskor pisali,ze nestihaju ist na postu a keci okolo toho. Potom sa s nimi uz ani nedalo skontaktovat. Neviem ako by som od nich vymahala postovne. Jedine osobne, dobre prefackat a odist.
Ja síce eshop nemá, ale po viacerých zlých skúsenostiach už na dobierku NIKOMU neposielam. Vrchol bol, keď sa mi vrátil balík cez poštového kuriéra a ja som musela ešte zaplatiť ďalšie 2,- € za vrátený balíček.
no to je riziko povolania, bohuzial. Mame eshop dlhe roky, musim povedat, ze ekdysi bolo toto o mnoho castejsie, ale este stale sa sem tam niekto najde. A nemozes s tym robit nic, maju na to pravo a vybavene. Nemozes ani pytat postovne vopred ako eshop, na to nemas ziadne pravo v zakone. Dokonca ak nepreberie napr. zasielku KOMPLETNU, a mal by ju vyplatenu vopred na ucet, tak vracias aj postovne... my sme to roky nerobili takto, a bolo nam to vytmavene soi, pretoze sa vracia CELE plnenie, cize aj postovne.
Najistejsie je zaviest iba moznost platby kartou, platby prevodom.. ale ista skupina ludi takto nenakupuje.
@simca06022011 no veď práve, že ako eshop je zákon totálne proti tebe a na strane zákazníka... a je síce pekné, že si môžeš do VOP napísať, že ak si objednajú s povinnosťou platby, tak je to záväzná kúpna zmluva, ale pri tom to aj ostáva...
Tak nepovoľ dobierku - platba vopred prevodom na účet, alebo kartou. A máš vyriešené.
Tiez ked citam rady ako "ved nepreber dobierku" sa mi nozik vo vrecku otvara, ved to postovne zadarmo predsa nebolo, niekto ho musel zaplatit... ja by som na dobierku neposielala, ved to nie je povinnost. Paypal, platba prevodom na ucet, kartou a dovidenia.
postovne tam a naspat neplatis nakolko zaplatis len jedno a predpoklada sa, ze mas tak nahodenu cenu ze tieto naklady ti pokryje...
@dominikac321 späť poštovné pošte sa platí..
@simca06022011 no pockaj, kedysi sa to dalo urobit tak, ze sa to postovne priratalo k dobierkovej sume a platila vsetko druha strana. potom mi postarka povedala ze mam zaplatit postovne a ak to druha strana nepreberie tak sa len zasielka vrati bez platenia posty zas...
@dominikac321 jasné, že platíš poštovné späť 😄, a nie nemám nahodené, ja mám poštovné férové nie s maržou 👌 dokonca na ňom pár centov aj prerábam, takže ak ste jednou s nepreberačiek, prajem všetko dobré❤️
@dominikac321 ani kedysi ani teraz sa nic extra nepriratava nikde napr. na poste- ale viem co myslis. Postovne je bud vo fakture, cize je zaratane v objedanvke alebo nie je-lebo treba ratat aj s tym, ze pri istej sume,a leboa kciach ten eshop postu uhradi na ukor zisku. To je ale to postovne k zakaznikovi a nesmie byt nadhodene, cize nemozem si pre istotu nauctovat dvojnasobok, lebo tiez to SOI velmi zaujima. Spat sa pri poste plati postovne odjakziva. Teda aspon pri eshopoch.
Logiku nenájdeš. Ak zákazník potvrdil objednávku ,, musí,, dobierku prebrať. Ak nie môžeš sa s ním ťahať xy dlho, s výsledkom nula celá nič.
Neriešim to. Hodím na black list a hotovo.🙂 Náklady by boli vyššie ako dana suma.
@dominikac321 s tou poštou sa mýliš

Bohužial.. taki su ludia. Ale da sa tomu predchadzat napr. ak je to drahsia polozka, resp. postovne tak pytat len postovne na ucet..zvysok dobierka, ale je to praca navyse.Alebo na FB sledujem stranku ,, nepreberaci,, do vyhladavania dat meno či nevyskoci na black liste.