Odmietli vrátiť platbu na klinike. Čo robiť?
Dobrý deň.
Stala sa nám nepríjemná situácia. Moja manželka sa objednala do kliniky na vyšetrenie. Pri vstupe na recepcii uhradila v plnej výške cenu za zdravotný úkon. V čakárni páni doktorka, odmietla ju zobrať , s tým že sa objednala na nesprávnu službu ( je to pravda, potom sme zistili že potrebuje sono, a nie mamografiu). Peniaze vrátiť sestrička na recepcii odmietla . Či je to správne z strany zakonu? Ďakujem
Sestrička nemá ako vrátiť peniaze, veľmi pravdepodobné že nemá oprávnenie ani možnosť stornovanie platby je to bežné aj v obchodoch veľakrát že predavač nevie vrátiť peniaze nemá povolenie a musí len vedúci... Čiže tak ako vám radia vyššie
ak si platil kartou, tak daj reklamaciu v banke na nedodanu sluzbu
urcite to neni spravne, ale chore, sanatorium, čo je zname vysokymi poplatkami. sestrička mala napisat, ako to prebieha a ked si to zaplatil, tak sa dožaduj toho ukonu
my sme raz museli ručne stručne zobrali 2 platby a proste odmietli to riešiť
@karolinakr to ano, platíme ročný poplatok a k tomu ešte za vyšetrenia. za tie peniaze mohli by sa starať o svojich pacientov.
upd. Napisal som sťažnosť na mail, platba sa vrati na účet.
U Kocha su tieto vysetrenia zahrnute do rocneho poplatku, takze platite bud jedno,alebo druhe.Len v pripade, ze ste rocny poplatok nemali zaplateny, musite zaplatit jednotlive vysetrenia.Ak ste ich pacient, oni maju evidenciu a sami povedia, ci mate ist na sono, alebo mamo, viem to, lebo tam chodim, su drahi, ale je to bez cakania a vysledok okamzite

@thomas88 sestricka peniaze nevracia, vracia ich prijimatel platby a pokial ukon nebol prevedeny, nemal by byt v celej vyske prijaty, moze byt znizeny o administrativny ukon, ale zvysok vrateny by mal byt. Objednat sa ma na zaklade vymenneho listka, to kde ste sa objednali len tak slovne? Chyba je aj na strane prevadzkovatela. Dozaduj sa napravy.