Pomáhal Vám manžel pri vybavovaní papierov?

bellugia
26. nov 2010

..pri maličkom dieťatku sa nedá behať po úradoch - pomáhal manžel/partner??
Práve si študujem tie potrebné tlačivá a dokumenty, je toho dosť... 😒

medyna
26. nov 2010

ahoj, jasne , ze pomohol partner.... nastastie 😉 Inak neviem, ako by tie vsetky urady zvladla ...

tatiana1985
26. nov 2010

nam takisto vybavil vsetko manzel 🙂 vsade bol, vsetko podpisal 🙂 😀

bea1
26. nov 2010

najlepšie je, ke´d ti všetko vybehá manžel, prinesie papiere, doma pekne vypíšete, a len zanesie.
A potom už len čakať na peniažky. 😀

janka2732
26. nov 2010

Tak to fakt je toho dost 😝

seagull2404
26. nov 2010

nie len manzel, aj rodicia a znami 🙂 ja som ale vela veci nachystala vopred, aby to bolo hotovo, len sme potom dopisali datum narodenia a tak, mne osobne lezie uradovanie na nervy, nech ide o cokolovek

gumimaci
26. nov 2010

Ja som si to obehala sama, maleho sup do kocika, a kazdy den v ramci prechadzky nejaky urad. Da sa to zvladnut, ked tato musi byt v praci 😉

daisy134
26. nov 2010

awojte baby neviete mi poradit co vsetko treba vybavit???? 😎

daisynka0
26. nov 2010

ja som vybavovala sama, na všetky úrady u nás som sa dostala aj s kočíkom 🙂

ivetkab.
26. nov 2010

mne to všetko vybavil manžel. K ničomu som nebola potrebná. Pár papierov mi doniesol na podpis domov a inak len zobral moj občiansky a bolo to. Takže nemusiš nikam behať s bábatkom ...

nya
26. nov 2010

ja to budem muset vsetko vybehat asi sama 😖 ... tak by mi dost pomohlo, ak by ste mi poradili kam pre ake tlaciva zbehnut este pred porodom.
Vopred dakujem!

salvinka
27. nov 2010

no kedze som ten tip co musi mat vsetko pod kontrolou, radsej som maleho supla do vajicka, a kym buval s tatinom v aute, ja som behala po uradoch 🙂
takto dva- tri dni a bolo vybavene vsetko ;)

nibiru
30. nov 2010