Pomoc pri písaní bakalárskej práce

maggiepa
10. mar 2013

Dobrý deň.
Volám sa Magdaléna Varinská, som študentkou Katolíckej univerzity v Ružomberku, Fakulta zdravotníctva, odbor pôrodná asistentka. Píšem záverečnú prácu s názvom Podpora fyziologického smútenia u žien s perinatálnou stratou (zjednodušene: u žien, ktoré prišli o svoje vytúžené bábätko od 22.týždňa tehotnosti po 7.deň po narodení). Rada by som bola, ak by sa našlo zopár ochotných mamičiek, ktoré by sa chceli o tejto téme podeliť a tak obohatil moju prácu o autentické a odžité informácie.
Chápem vašu bolesť, ale vašou výpoveďou pomôzete aj ostatným. A možno sa dozviete o tom viac.
Ďakujem za pochopenie.
PS: Mlčanlivosť a diskrétnosť je v tomto prípade samozrejmosť
Prosím, kontaktujte ma na mail: zdravotacka@gmail.com
Ďakujem
Magdaléna Varinská

grettka
10. mar 2013

@maggiepa skus svoju otazku adresovat aj sem: https://www.modrykonik.sk/forum/volne-diskusie/dotazniky-a-ankety/
aj ked to nie je prave dotaznik, robis zrejme kvalitativny vyskum, vsak? Drzim palce, mas tazku temu.

maggiepa
autor
10. mar 2013

@grettka Ďakujem za radu...Hej ťažkú, ale zaujímavú. Ona by nebola taká ťažká, ale problém je ten, že mamičky sú radi, že sa z toho dostali a nemusia to znova rozoberať a vŕtať sa v tom...Takže ťažko sa im o tom hovorí...
Ešte raz ďakujem

jfd
10. mar 2013

@maggiepa
nebo zkus vyrazit do terému. Do nějakejch poradních center. V každym městě takový je. Obdivuju tě, nevybrala sis - jako mnohé iné co tu poptávaj vypisování dotazníků - téma, aby jsi si odškrtla a za 30 stran měla hotovo. Držim palce a věřim, že to bude pro Tebe nezapomenutelnej zážitek do smrti

jfd
10. mar 2013

@maggiepa