Postavenie tehotných žien v pracovnom pomere - dotazník
Ahojte maminy aj budúce maminy,
volám sa Nina, mám 21 rokov a aj keď ešte k vám nepatrím, tak sa už teraz veľmi teším na svoje detičky. Všetko má ale svoj čas a ja sa momentálne venujem štúdiu. S týmto súvisí aj moja prosba na vás. Som študentkou 3. ročníka na Fakulte managementu UK a aktuálne píšem bakalársku prácu. Avšak na svoju praktickú časť potrebujem práve vašu pomoc. Budem vám veľmi vďačná ak by ste mi prosím mohli vyplniť tento dotazník. Je určený pre vás maminky alebo tehotné ženy po roku 2004, ktoré boli zároveň počas tehotenstva zamestnané.
Veľmi by mi to pomohlo a vážim si to, lebo chápem, že popri deťuškách nie je veľa času na takéto záležitosti.
Ďakujem ❤️
https://www.survio.com/survey/d/E6I2X8J6Y7Z9D8U7A
Otazka cislo 8 - pytas sa na oznamenie zamestnavatelovi, nie kolegom a v odpovediach su potom mzonosti o tom ze kolegovia boli radi a podporili ma. To nedava zmysel.
@nafka0483 táto otázka je zameraná na fakt, že pre oznámenie tehotenstva zamestnávateľovi je okrem iného potrebné dodať aj lekárske potvrdenie, ktoré žena získa cca po 12. týždni tehotenstva (tehotenská knižka). To znamená, že sledujem znalosť zákona, nie presný čas oznámenia. Ale ďakujem za pripomienku, pridám ešte jednu možnosť odpovede.
Čo sa týka otázky č.8 - je to spojená otázka. Pokiaľ o tom tvoji kolegovia nevedia, tak v poriadku, nemusíš vyberať danú odpoveď. Stačí vybrať iba tie, ktoré sa na teba hodia 🙂
@niyna Lekar vyda potvrdenie aj skor ako v 12tom tyzdni. Zalezi na lekarovi, kto ma aky zvyk. Niekto neoznami okamzite ako ma pozitivny test, ale pocka napr. na prvu kontrolu a ked je akcia srdiecka, lekar vyda potvrdenie - napriklad v 8mom, 9tom tyzdni.
Ak sledujes znalost zakona, tak postav tak otazku. Zostavovanie dotaznik a jeho otazok ma presne pravidla. Ak si das otazky len tak a potom to "obhajujes" alebo skryvas za to, ze si tym sledovala nieco ine, tak vysldky mas uzplne nerelevantne.