• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Problémy s T-Mobilom. Aké máte skúsenosti?

3. mája 2013 
Som neskutočne rozčúlená, lebo ma už viac mesiacov okráda T-Mobile. :angry: :angry: :angry: Mesiac čo mesiac mi chybne prenáša voľné minúty z predošlého mesiaca. Už som 2x podávala námietku, ale mi to nebolo uznané. Naposledy som zasielala rozpis spotreby vytlačenej z internetu. Neuznali mi to, lebo vraj má len informatívny charakter. Už z toho bolo jasné, že tam prenos minút nesedí. Teraz som si vytlačila pdorboné výpisy, všetko mi úplne sedí aj s faktúrami len akosi pri prenose neprevolaných minút sa mi minúty strácajú. (jedná sa o 76 min.) Minulý rok v októbri som sa presne zmestila do svojich 100 voľných minút, na prekvapenie mi došla faktúra, podľa ktorej som mala platiť vyše 200 Sk. Jednalo sa o ten istý problém, vtedy mi bola reklamácia uznaná. Je však zaujímavé, že ďalší mesiac som mala presun minút v poriadku a správne mi presunuli minúty aj minulý mesiac, keď som podávala námietku. Idem sa pokúsiť o 3 . reklamáciu, ale už mi hrozne lezú na nervy sú neseriozny, stojí ma to kopec nervov a času. Skončí mi viazanosť a okamžite od T-Mobilu odchádzam aj s celou rodinou, hoci zatiaľ sme problémy nemali a už sme u nich 9 rokov.
Ak máte niektorá tento program Vo veľkom 100, 200 nemáte náhodou podobný problém?
15. aug 2009 o 15:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja mam vo velkom 100 ale nemam problem, ja ledva tých 100 prevolam, a tie vikednove prepadaju
15. aug 2009 o 15:35  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
:angry: :angry: :angry: tak ja som sa minuly mesiac tiez zmestila do volnych minut a prisla mi faktura a tiez som kukala ako puk :angry: . Udajne som nad ramec volnych minut prevolala do T mobile 8:10 minut a inych operatorov 5:13 minut :angry: .Doteraz som problemy nemala.
15. aug 2009 o 15:42  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
Denisočka práveže víkendové by pri tomto programe prepadať nemali, lebo tie víkendové min. sa čerpajú cez víkend ešte pred prevolaním 100 min. A vtedy mali na víkend akciu - zadarmo, takže vlastne cez týždeň čerpám 100 min. do všetkých sietí a víkend mám zadramo. Väčšinou mi ostávajú minúty, ktoré by sa mali podľa programu Vo veľkom 100 automaticky zadarmo preniesť do ďalšieho mesiaca. Mne tiež prenášajú no buhužiaľ v zredukovanej výške. :angry: Som z nich neskutočne sklamaná. A už neviem kam sa obrátiť. A stojím si za svojím, lebo viem, že mám pravdu.
15. aug 2009 o 15:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
Renka9 a podávala si námietku?
15. aug 2009 o 15:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
este nie, nestihala som, faktura prisla tento tyzden :stuck_out_tongue_closed_eyes:
ja mam relax 60 + 20volnych minut navyse
15. aug 2009 o 15:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
to som nevedela,ze vikend.sa cerpaju pred prevolanim,to pocujem prvy krat.nebude to oblb,a preto ti vznikaju tieto patalie?
15. aug 2009 o 16:00  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
pokial viem vikendove sa cerpaju az po precerpani volnych min a potom sa zacu cerpat vik.len cez vikend!
15. aug 2009 o 16:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
Tam dole, keď si prečítate je uvedené:

** Voľné víkendové minúty možno čerpať v sieti T-Mobile Slovensko aj pred vyčerpaním voľných minút zahrnutých v mesačnom programe a to počas víkendov a dní pracovného pokoja. Voľné víkendové minúty sa neuplatňujú na volania na Odkazovú službu a dátové volania.

Okrem toho pre tento program platí, že hovor kratší ako 1 min. sa uplatňuje ako celá minúta, sekundová tarifikácia nastupuje až po 1. min. hovoru.
15. aug 2009 o 16:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
to je zvlastne,to plati pre stovku?
15. aug 2009 o 16:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
Vo svojej odpovedi na moju námietku ma len dookola upozorňujú na ten fakt, že hovor kratší ako 1 min.....bla, bla, ako by so to nevedela. Podľa ich technických záznamov mi službu : presun voľných minút uplatnili korektne...
Do kelu, pýtam sa a technika zlyhať nemôže??? :confounded:

To je zaujímavé po každom ukončení fakturačného obdobia si skontrolujem prevolané min. SMS-kou, výpisom z internetu všetko sedí s faktúrou, prevolané min. atď. len v kolónke presunuté minúty mi to NESEDÍ.
Teraz som si vytlačila podrobné výpisy, tak dúfam, že to už bude pre nich jasný dôkaz, koľko prevolá a koľko sa mi má presúnúť.
Pripadám si ako debil, čo už toľko musím dokazovať.
15. aug 2009 o 16:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
Denisočka skús ten link, ak máš ten program Vo veľkom 100 tak to určite platí. Pre to som si ho vybrala, lebo sa mi zdal výhodný, práve z dôvodu, že víkendové min. môžeš čerpať skôr.
15. aug 2009 o 16:51  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
a prave pre toto vsetko, tu viazanost a menenie podmienok a chaos cela nasa rodina nema ziadem program, ale si len dobijame kredit. A ziadne pravidelne mesacne splatky. Taky kredit za 6€ alebo 8€ nam vydrzi aj dva mesiace.
Aj ked jasne ze su ludia co neskutocne vela telefonuju, a to nehovorim o tych co musia pracovne volat, ale to uz je o inom.
15. aug 2009 o 17:10  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
Neviete mi prosím poradiť, ak z vás náhodou niekto robil v predajni T-Mobile, komu by som mohla dať ešte na vedomie a zaslať moju námietku?
Zasielam ju na Služby zákazníkom, ale teraz myslím na ich nadriadených, žeby som im to dala tiež na vedomie. Už to zašlem všetko jasne popisané, rozrátané atď. hádam ma už neodpinkajú, ide mi to, že to považujem za svinstvo a ktovie ešte koľko zákazníkov takto okrádajú.
15. aug 2009 o 17:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ja pracujem v T-mobile trubky :wink:
15. aug 2009 o 17:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
musim večer preštudovat,ale ja často volám par sekund,a nejak mi to nesedi,teda sekundy v počítadle v mobile mi sedia s minutami na stranke t-mobile,tak nechcem teraz
15. aug 2009 o 17:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ja som s tmobilom skoncila,, kazdy mesiac mi nesedeli minuty co som prevolala a kedze mam firemny mobil, ktory si platim, tak tie faktury boli :unamused: :unamused: :unamused: :unamused: :unamused: dost vysoke. Presla som minuly mesiac do O2, prvu fakturu som mala bajecnu a minuty sedeli.. ja tmobile uz nemusim.
15. aug 2009 o 18:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
Smileyka tak poraď, kam sa mám na aký vyšší "orgán" obrátiť?

Ja tiež plánujem celú rodinu preniesť k O2.
15. aug 2009 o 18:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
...moja nespokojnost s ruzovymi bola maximalna...vyriesenie situacie??? :sweat_smile:
...odxod ku kyslikovym :grinning:
...po 2 rokox stale tvrdim..ze maximalna spokojnost :wink:
15. aug 2009 o 18:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
Aj ja tak celkom určite učiním. Už som im to aj napísala do reklamácie na záver, že som si istá, že im svoju priazeň nezachovám. :stuck_out_tongue_closed_eyes:
15. aug 2009 o 18:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ako vás tak čítam,tak by som si mala začať sledovať minúty a faktúry....robím to len orientačne,to im nestačí čo majú ,musia začať okrádať? :confounded:
15. aug 2009 o 19:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
15. aug 2009 o 19:07  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
Mikalove práve na to som chcela "ružových" zákazníkov upozorniť, že bude lepšie, keď začnú kontrolovať. A ako vidím, je nás tu viac nespokojných aj z minulosti. . Ja som u nich už 9 rokov, ale zatiaľ som nemala problémy, až kým som neprešla na tento nešťastný program.
15. aug 2009 o 19:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
No-mna zase napalil Orange :angry: -totalni zdieraci su ti operatori na Slovensku :angry:
Zijeme v UK a tam ked si dobijem kredit za 10 libier,tak mam volania v ramci O2 zdarma,volania na pevne linky zdarma-platim len do inych sieti.A volania na Slovensko ma stoja cca 1cent za minutu.-tolko porovnanie s omnoho bohatsimi krajinami.Fakt sa mi otvara nozik vo vrecku ako tu zdieraju Slovakov :angry:
15. aug 2009 o 21:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
to iste aj vo svajciarsku mavximalna spokojnost s programom a celkom okej ceny.
15. aug 2009 o 21:26  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja som mala hadam 6rokov orange,potom ma tak napalili,už ani neviem začo ........ a nikdy mi na vianoce nič neposlali,asi som nebola za 6rokov verny zakaznik! ................ odišla som k O2 - čo je 3sk za minutu a sms,vybrala som si famozne čislo,ešte aj outuťáčka zírala,kde som ho v jej PC vyšmejdila :grinning: ..................... no a potom sa mi naskytol kupon na 75% zlavu na TM na paušál 100viac -tak som ho samozrejme vzala, mesačne ma to vyjde necelých 200sk a vzala som si aj internet do mobilu za99sk a superny telefon za 1sk - inač by som v TM nebola ani za fras. samozrejme,ak nebudem mať o 2roky zas taku možnost,tak končím s nimi,resp.s paušálmy
15. aug 2009 o 21:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
to ste si nevšimli, že na slovensku tak funguje cca 98% podnikatelov? rychlo sa nahrabat a hotovo, to je najdoležitejší ciel :rolling_eyes: aká je spokojnosť s ponukanymi službami a pod. to už nie je také doležité. :frowning2:
Mmch, min. mesiac som skončila s ružovymi po 6 rokoch, nejak sa mi tie volania zdali drahšie ako u ineho operatora.
(a musim dodať, že u všetkých ma štve to, že napr. hodia akciu na vianoce, tak tí čo si aktivuju paušal vtedy maju každé 2 roky nejaky vyhodny paušal a mne napr. končil v maji, tak ja prečo nemožem mať nejaku špeci akciu, ja som od macochy? neplatim takisto faktury ako tí vianoční? :angry: viem, že možem začať další paušál aj neskor, ako po 2 rokoch, ale prečo mam platit pol roka paušal bez noveho telefonu?!? :angry: :angry: :angry:
vykecala som sa :stuck_out_tongue_closed_eyes: :grinning: :wink:
15. aug 2009 o 22:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
stefi :grinning: ja som mala to štastie,že prvy som brala na vianoce,takže stake mi to vyšlo na vianoce a vás mi bolo stale luto :stuck_out_tongue_closed_eyes:
15. aug 2009 o 22:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
to verím :grinning: :grinning: :grinning:
15. aug 2009 o 22:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
15. aug 2009 o 22:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Tvoj príspevok