Reklamácia chladničky kvôli hluku

24. okt 2023

Kupila som si chladničku Samsung z Datartu. Bola top 9 na Heuréka. Dnes som ju zapojila a extrémne hučí! Pisali v recenziách že je hlučnejšia ale toto mi pride moc. Nie je to chybný kus, skratka je hlasná.
Čo mám robit? Myslite že sa oplatí ju reklamovať? Žeby mi vrátili peniaze a vybrala by som si inú? Ten hluk je ozaj otravný

miamia04
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
ascedant
24. okt 2023

Prečítaj si v návode, alebo nájdi na internete hlučnosť tvojej chladničky, Taká bežná hlučnosť je 40 až 45 dB u hlučnejších modelov 50 dB max. Takže keď premerajú hlučnosť, a budú vo výrobnom limite, nemusia ti uznať reklamáciu.

autor
24. okt 2023

@miamia04 to sa dá? Aj keď už bola zapojená ? Len dnes prišla tak bolo by to v 14 dnoch

januska12323
24. okt 2023

Dnes si ju zapojila čiže sa ešte chladí. Počkaj pár dní malo by to prestať tak hlasno.

autor
24. okt 2023

Je to tato Chladnička komb. Samsung RB33B610ESA/EF, NoFrost

salome123
24. okt 2023

Ak je no Frost, tak zo začiatku je hlasná... Potom to prestane

miamia04
24. okt 2023

Pri nákupe cez eshop máš 14 dní na vrátenie, vyskúšaš, nevyhovuje, aj bez dôvodu máš právo nepoškodené vrátiť. Uvidíš, ako ti píšu ženy, po pár dňoch, či prestane hučať.

ascedant
24. okt 2023

Táto má v parametroch hlučnosť 35 db, čo je skor väčší šum, alebo zvuk dažda.

ascedant
24. okt 2023

Táto má podľa parametrov 35 db, čo je väčší šum, alebo zvuk dažda. Pre niekoho to môže byť rušivé.

miamia04
24. okt 2023

Po asi 24 hodinách by mala byť vychladená na požadovanú teplotu a nemala by v kuse hučať.

autor
24. okt 2023

Ďakujem ešte teda počkám. Ale pre každý pripad keď to bude hučať aj ďalej a rozhodnem sa pre reklamáciu neviete ako to chodí v Datarte? Keď už chladnička stojí? Myslite žeby prišli po ňu ju zobrat či by som ju musela ja dopraviť k ním? Už ste niečo u nich reklamovali?