icon

Reklamácia ohrievača v Tescu

avatar
aurora2210
14. mar 2017

Dobrý deň
Vie mi niekto prosím poradiť ? V decembi som kúpila v Tescu teplovzdušný ohrievač,bohužiaľ dnes prestal fungovať ☹ a krabica sa stratila. Musí byť tovar pri reklamácii aj s krabicou ???

avatar
rakahaka
14. mar 2017

Nie iba s blockom

avatar
evitka83
14. mar 2017

@aurora2210 nemusis mat krabicu, staci ti blok

avatar
lorela
14. mar 2017

@aurora2210 Nie, už dávno nemusí.

avatar
aurora2210
autor
14. mar 2017

Ďakujem 🙂

avatar
kahh
14. mar 2017

@aurora2210 netreba, uz to je dlho tak, ze nemusis mat pri reklamacii krabicu. Ved dokonca v niektorych obchodoch sa ta uz aj pytaju ci chces krabicu alebo nie, lebo ze nie je potrebna potom pri nejakom probleme

avatar
misulienkamisa
15. mar 2017

Stačí ak budeš mať bločik, teda no niekde je už v záručných podmienkach napísané, že pri reklamácií musí byť tovar zabalený v originálnom balení ale tak každý obchod to má inak. No v tescu neviem, myslím si, že tam tá krabica nebude nejak potrebná, oni zvyknú hneď vrátiť peniaze alebo dajú nový tovar😉