Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Reklamácia v Gate

megdy39
28. mar 2015

Ahojte. Chcela by som sa s pýtať, či má niekto z Vás skúsenosti s reklamovaním tovaru v Gate. Kúpila som si tam krásnu bledú bundu s takou jemnou (skoro ako páperovou, ale nie je to páperie) výplňou, no po opratí mi výplň ostala zhužvaná, nedá sa to nijako napraviť a vyzerá to hrozne ☹ Na lístku bundy bolo napísané, že sa môže prať na 30°, čo som aj dodržala.
Myslíte, že sa to bude dať reklamovať?

lasina
28. mar 2015

Áno dá sa reklamovať,doneste ju na akúkoľvek predajnu na slovensku,a nezabudnite blocek.robím v gate a asi zo tri som zreklamovala kvôli tejto chybe.pekný deň.

megdy39
autor
28. mar 2015

Ďakujem krásne za túto radu z prvej ruky, podobne prajem pekný deň 🙂

megdy39
autor
28. mar 2015

Ešte mám na Vás ako na zamestnankyňu Gate-u jednu otázočku. Chcela by som sa spýtať, či pri reklamácii musím mať originál blok z predajne, alebo či by som mohla mať ten blok aj vytlačený na papieri, prípadne v mobile. Pýtam sa preto, lebo bundu som kúpila v Nitre, blok som tam nechala u priateľa a v Nitre budem najbližšie až tak o mesiac.
Ďakujem za odpoveď 🙂

lasina
28. mar 2015

Bohužiaľ treba mať originál blocek,nakoľko sa blok musí nasnimať do počítača cez program a ten má následne pustí do reklamácie. A taktiez musím blocek spolu z reklamáciou založiť.nie je možné urobiť reklamáciu bez blocka.tým pádom ani výmena nie je možná.dúfam ze som poradila.a keby vám priateľ poslal blocek postou?

megdy39
autor
28. mar 2015

Nuž, tak nakoniec to budem musieť spraviť tak, že mi ho pošle poštou. Ďakujem za radu, pekný večer

ana266
10. okt 2015

Ahoj, chcela by som sa spýtať, či má niekto skúsenosť s reklamovaním topánok v gate, kúpila som si ich minulý týždeň v gate a ešte som ich nikde nemala keďže som si nevšimla že jeden opätok je zle lepený a tým pádom sa trocha zalamuje.

italy2
10. okt 2015

v pohode,ja som reklamovala ,ale čakala som 30dní(klasika)a vrátili mi peniaze.Ak by mali ten istý tovar,ktorý máte...vymenia kus za kus.Moja skúsenost

lasina
11. okt 2015

Zienky treba len blocek a doniest tovar.Vsetko sa da vybavit. 😉 keby ste vedeli s akymi vecami chodia niektori ludia,tak sa vam hlava zatoci.

kviotecek
31. okt 2016

@lasina ahoj robis este prosim ta v gate? chcela by som sa spytat aka je tam pracovna doba dakujem

mirka1478
16. dec 2016

Prosim vas pri reklamacii bundy pri platbe kartou mi staci blocek alebo musim mat aj z terminalu ten listok?

italy2
17. dec 2016

@mirka1478 stačí len bloček o zakúpení,terminal je nepodstatný

mirka1478
18. dec 2016

italy2 dakujem.

lasina
19. dec 2016

@kviotecek už tam chvalabohu nepracujem,praacovna doba bola od 8 do 20. Samozrejme sviatky,piatky,robil sa krátky a dlhý týždeň.

meduliena
8. apr 2017

Dobrý deň, mohli by ste mi prosím Vás, napísať, či sa dajú vrátiť peniažky za tovar 5-ty deň po zakúpení alebo len vymeniť za iný, prípadne kupóny v hodnote tovaru? Kabátik nemá žiadnu chybu, len to bola neuvážená kúpa, tak by som chcela vrátiť. prípadne ešte do kedy sa dá vrátiť alebo vymeniť. Ďakujem za odpoveď.

lasina
8. apr 2017

Ahoj už tam nepracujem, ale pravdepodobne by ti mali tovar vratit. Neviem na aku predavacku natrafis. Len treba mat blocek, ziadne stitky nesmu byt odtrhnute ani poskodene.

meduliena
10. apr 2017

@lasina Ďakujem veľmi pekne za vysvetlenie. Prajem pekný deň. M.🙂

nina_135
18. máj 2017

Dobrý deň. Asi v utorok som si kupila v GATE okuliare a mam na nich skvrnku ktora je na sklickach a nejde dole. Myslite ze mi ich vymenia? A od kolkych rokov moze clovek reklamovat? Dakujem za odpoved

meduliena
19. máj 2017

@nina_135 Ahoj, normálne choď do obchodu "GATE" a okuliare jednoducho vráť. Nemusíš ani meniť ak nechceš. Ja som už takto niečo vracala a vrátili mi peniaze. Pani alebo slečna
vo Zvolene bola veľmi milá a ústretová. Škoda, že som si nevšimla jej meno. Určite by si zaslúžila pochvalu. Veľa šťastia s vrátením/vymenením. Nemusíš hovoriť o veku.🙂

nina_135
19. máj 2017

@meduliena Ďakujem veľmi pekne

meduliena
19. máj 2017

🙂

Tu začni písať odpoveď...

Odošli