Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Som tehotná študentka. Zvládnem to po pôrode?

siposova
28. aug 2012

chcela by som sa vás opýtať či má niekto skúsenosť že ste počas tehotenstva prešli na individuálne štúdium ? ....ako ste to zvladali potom ked už bolo aj malé na svete aj o neho sa starať aj sa učiť aj chodiť na skúšky ... ? .... dakujem

nicebaculka
28. aug 2012

@siposova ahoj.. no ja studujem externe a momentalne som v 33tt ... minuly rok som presla na taketo studium lebo som potratila a nebola som na tom psychycky OK :(... takto mi to vyhovuje,, a ked sa nam narodi Sarah bude to tiez OK si myslim lebo babetka vela spinkajuuu,, a bude cas sa ucit 🙂

daniella11
16. okt 2012

Ahoj, popri materskej som neštudovala, ale som toho názoru, že bez pomoci inej osoby, ktorá Ti bude pomáhať, bude študovanie veľmi ťažké. Susedka študovala popri dieťatku ale počas celého štúdia som videla vonku s malým len jej mamu, aby sa ona mohla učiť. Takže ak máš niekoho blízkeho, popros o pomoc. Držím palce.

jlp
16. okt 2012

@nicebaculka ahoj nechcem ti brat iluzie a prajem ti aby tvoje mimino spinkalo tak, ako spinka ten moj sibal, ale mam kamosku, ktorej maly spi 5x po 45 minut cez den a je rada, ze je rada. Samozrejme pokial mas niekoho, kto ti s drobcom bude vediet pomoct, tak je to super a iste to vsetko zvladnes. Vsetko sa da, ved nemusia byt len Acka ze??...drzte sa kocky, prajem vela sil a zdrave miminaa

barborkab
24. okt 2012

Ja študujem na individuálnom už tretí rok a dá sa to 🙂 zvládli sme spolu aj Bc štátnice a tento rok ma čakajú ďalšie- inžinierkse :-/
treba si vedieť rozdeliť čas a určiť priority...ja som si napr. po štátniciach povedala, že idem ďalej, ale škola nijako nebude ovplyvňovať moju rodinu, teda čas , ktorý jej venujem...učím sa vždy až večer keď dcérka s manželom zaspia, spravím si kávu, pustím hudbu a ide sa na to 🙂
občas mi mamina malú postráži, to je super pomoc, ale vtedy skôr upratujem, čo inak nestíham 😀