Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Študujeme popri deťoch

danusa79
27. jan 2013

Vsetky aktivne maminy ktore si na materskej, ale aj po nej robite skolu, sem sa! Podte sa vystazovat kolko toho mate, kedy mate terminy skusok a co vsetko nestihate 😅 Ako si to doma viete (alebo neviete zariadit) a pochvalte sa ako ste dopadli na poslednej skuske 😉
Zacnem: mam posledny rok, mala som prerusene studium (komplikovane), hned po preruseni som otehotnela s druhym (huraaa🙂 ) a teraz mam na krku rozrobenu diplomovku, statnice a momentalne dvojmesacnu princeznu, ktoru trapia koliky a spi len vonku v kociari (este jakz-takz v noci) a k tomu chorlaveho syna ktory mi stale vypadava zo skolky... ☹ Na tie statnice sa nejak naucim - aj pri starsom som studovala celu matersku - listovala som mu v prednaskach nad hlavou pri kojeni a cumela som do skript pocas kocikovania. Ale sediet, rozmyslat a dat dokopy suvisly text, aby to malo hlavu aj patu, nebodaj aj nejaku uroven, to je pre mna momentalne sci-fi. A 12.4. mam pracu odovzdat... 😢

lenka9g
27. jan 2013

Ahoj studujem denne studium na vs treti rocnik,mam trojmesacneho syna,predomnou posledna skuska v stredu.rodicia velmi pomahaju a z bakalarky nemam napisane este nic,hrozne to je

valentina10
28. jan 2013

Ahoj🙂🙂 aka mila tema🙂 som v 5 rocniku, robim si dalsiu vs... 30.1. mam poslednu tohtosemestrovu skusku a je to zaaaberak!!! Mam 2 mesacneho princa doma a nestiham ani dychat nieto este domacnost.... ale bude lepsie🙂 len musime vydrzat....

namarie
28. jan 2013

Ahojte, ja som v treťom ročníku a moja princezná bude mať v sobotu rok, skúšky tento semester mám uz hotové a bakalárku treba dotiahnut do dokonalosti a zvládnuť skúšky a štátnice...
P. S.: Podobná téma tu už je tak neviem či túto nestopnu...

sluci
28. jan 2013