Xiaomi Redmi mi opakovane sťahuje peniaze za dáta
Ahojte, viete mi niekto poradiť. Mám Xiaomi Redmi 9 telefón. Od októbra mi skoro každý deň sťahuje 50 centov z kreditu. Bola som už 2x v O2, kde mi všetko ponastavovali, aby mi to nerobilo. No robí mi to stále. Vraj je to chybou v telefóne avšak predtým mi to nerobilo. Reklamovať ho už nemôžem nakoľko ho mám už viac ako 2 roky. Máte niekto podobnú skúsenosť? Dá sa s tým niečo urobiť alebo si kúpiť nový telefón? Je to veľa peňazí za tú dobu a za nič... Dáta vôbec nepoužívam. Díky
telefon si nemoze strhnut data ... to je chyba v o2 ... ak mas dost dat ak mas len obmedzene tak treba ypinat data ked si na wifine .. alebo zapnut len ked treba .. zrejme mas manualne zapinanie a vypinanie ...
@vanilkovazmrzka asi by som tento príspevok nepísala, keby som nemala všetko vkuse povypínané
@syslik81 ja si to tiež myslím, ale mne to tvrdia v O2, že mi to robí telefón. v telefone mam všetko komplet vypnuté, aj zariadenie ma zakázané používať mobilné dáta, aj pre všetky appky jednotlivo zablokované... a denný limit nastavený na 0.
ako si moze telefon strhat poplatky?:D....poplatky si strhava operator.... treba ist do O2 a opýtať sa ,začo vlastne platíš..
Tak ziadaj od o2 vratenie penazi, ved oni musia vidiet, ze tie data nespotrebuvas.
Nezapina sa ti to samo, a appky na pozadi si nieco stahuju?
mozes skusit resetovat telefon do tovarenskeho nastavenia ..zalohuj si ale fotky ... ale podla mna to telefonom byt nemoze ak mas naozaj vsetko vypnute ... ak to bude i nadalej robit ..pouzi telefon d nieoho ineho-pozicaj si na par dni a ak aj vtedy bude robit podaj staznost v o2
@benshi no asi tak, že je v ňom nejaká vraj softvérová chyba a sam mi niečo v pozadí zapína. to mi tvrdia v O2 . Ja sa do toho nerozumiem. Pozreli mi to, povedali, že všetko mám vypnuté a že mám dať reklamovať telefon. Ten je už od septembra po záručnej dobe.
Telefon ti urcite ziadne poplatky nestahuje, telefony takuto schopnost nemaju. A kam by asi tak isli peniaze, ktore si uctuje telefon? Ak idu na ucet O2, tak je jasne, ze si ich stahuju oni. Podaj reklamaciu, pisomne.
@jj298 aký výpis účtu? píšem, že mám kredit. k tomu výpisy nemám.
Ja by som sa zbavila tej cinskej sracky a kupila si normalny telefon.
A ked nie, tak vymazat vsetky aplikacie, zresetovat cely telefon na vychodzie nastavenia, vsetky nastaveni dat povypinala, a kazdej stiahnutej aplikacii zakazala stahovat a odosielat data bohviekam do ciny.
Skús sa obrátiť o radu v nejakom servise, príp. je najjednoduchšia vec dať kartu na pár dní do iného telefónu a uvidíš, či sa to bude opakovať, ak áno tak je to jasná chyba operátora a telefón s tým nič nemá, ak nie, tak treba riešiť telefón.
@vanilkovazmrzka
@belasy_motylik
ok, skúsim to takto. telefón zatiaľ nechcem kupovať nový, mám ho len niečo cez 2r. ak to bude operátor, prejdem k inému. príp. kúpim iný tel. dík
Zresetuj komplet do tovarenskeho nastavenia ale neverim ze to robi sam telefon. mas v nejakej app nastavene aj ked tvrdis ze nie. Toto je denny poplatok O2 za data, staci 1kB preniest
@sasanka605 dnes mi píše, že som prekročila limit dát o 200kB. Mám nastavené na 0b. Data som nezapínala, nikdy nich nezapínam. V spotrebe dát pri každej aplikácii píse "žiadne". Neviem ani len zistiť, že ktorá appka by to mohla byť, lebo pri každej mám dáta zakázané
@autorka nevies si niekde nastavit denny limit na data a dat tam 0?
@sasanka605 60kB mi píše pro systémových aplikáciach no všetko kontrolujem a všetko je vypnuté. "povoliť dáta na pozadí" mám vypnuté pri každej.
@vanilkovazmrzka mám na 0 ale každý deň mi píše, že som to prekročila.
Kde si ten telefon kupovala?
@vanilkovazmrzka z alzy
Zresetuj ten telefon a uvidis, ci to nastavenie bude potom povolene vypnut. Skus na alza chat napisat, mozno ti tam bude viediet niekto poradit, mavaju tam specialistov na dane druhy tovarov na tych chatoch. Pripadne v tych linkoch vyssie je tusim spomenute ako to vypnut
@vanilkovazmrzka ok dik
@autorka áno, je to softvérová chyba. Mám 1 riešenie, ktoré by malo fungovať ale nezahŕňa resetovanie mobilu, to ti iba znovu povolí všetko, čo máš aktuálne zablokované. Je veľmi dôležité uvedomiť si, či budeš niekedy používať dáta. Hocikedy v budúcnosti. Alebo či budú nonstop vypnuté a nikdy ich nepoužiješ. Ak ich nikdy nepoužiješ, tak si v nastaveniach vymažeš APN. Je to brána medzi tvojimi dátami a internetom. Vymazanie neovplyvňuje wifi ale pripojenie na dáta bude pre teba úplne vylúčené. Nie som odborník a ani sa nemôžem zaručiť za to, že toto riešenie bude fungovať ale nevidím dôvod, prečo by nemalo. Takže je čisto na tebe či by si chcela vedieť postup a kde v nastaveniach to vymazať. Ak by si to potom chcela vrátiť naspäť, musíš to zadať manuálne a s tým by ti pomohli u operátora.
A ešte by som sa spýtala či máš zapnutú lokalizáciu?
Zdravím, moja dcéra má ten istý telefón a robí jej to tiež. Nevieme si s tým rady. Ako ste to po riešili vy?
@lopmat kompletne mi zablokovali v O2 prístup na internet. Môžem používať len cez wifi. aj keď ja som nikdy nepoužívala dáta, no teraz to tak zablokovali, že nič si to nesťahuje


Tak si vypni mobilne data?