Žilinská univerzita - skúsenosti a dojmy
ženušky potrebovala by som poradiť ktorá ste študovali alebo študujete na žilinskej univerzite-ekonomiku.Vaše skúsenosti,dojmy,postrehy,čo sa vám páčilo a čo sa vám naopak nepáčilo.A ešte na akej úrovni je tam internát a stravovanie.
To by zaujímalo aj mňa 🙂 Ja by som chcela tiež niekedy pokračovať práve na ŽU, keďbe bakalára mám - takže chcela by som si dorobiť inžiniera. Niekde som počula, že prednášku sú dva týždne v kuse? a potom sa chodí len na skúšky? Alebo? A skúšky - sú písomné aj ústne - každá jedna? Dá sa to zvládnuť? Ktorý predmet dá zabrať? No veľa otázok, však? Ale vopred ďakujem 😉
@nedielka
@mobilka Ano, prednasky su v septembri 2tyzdne a potom od oktobra do konca januara je skuskove obdobie. Letny semester opat 2tyzdne prednasky vo februari a od marca do konca juna skuskove obdobie. Prednasky NIE SU povinne..to znamena,ak studuje kamoska alebo mas od niekoho poznamky,nemusis tam byt.Ale na druhej strane, niektori profesori si potrpia na ucast a zohladnia to pri skuske.Co sa tyka skusiek, niektore su IBA pisomne- otvorene otazky, alebo su niektore-hlavne tie tazke- napr.financny manazment- pisomne a potom ustne preskusanie.... Predtym som Bc.studovala v BB na ekonomickej a ak to mozem porovnat,tak jednoznacne ZU. Je tu menej predmetov, aj ked mozno trocha viac narocnejsich. Daju aj treti termin,ak prve dva nespravis. Co sa mi nepaci, ze pises pomerne dost vela prac..na logistiku, marketing... Organizacia- teda studijne oddelenie-no comment. Starsie pani, ktore toho velmi nevedia. Preto sa treba obracat s otazkami "vyssie". Skola je dost draha -1100eur rocne.. Ale vyhoda je dlhe skuskove obdobie a ludsky pristup. Inak ucit sa musis vsade 🙂