Zmeny v DM drogérii. Čo vy na to?

patulienkab1
16. dec 2014

Ahojte dievčence, už pár dní mi tu "vyskakuje" reklama známeho obchodného reťazca s drogériou DM a tak mi nedá 🙂
Ste spokojné so zmenami, ktoré zaviedli? Postrehli ste že stiahli 50 bodovú knžku, ešte skôr zmenili dodávateľa plienok - ich kvalita sa rapídne zhoršila, a pod?
Ovplyvní, alebo ovplyvnilo to vaše rozhodnutie nakupovať alebo nenakupovať naďalej v tomto reťazci?
Zapojte sa prosím, rozmýšľam že link na túto diskusiu pošlem kompetentným v DM.

ester79
16. dec 2014

Konkrétne tieto zmeny som nepostrehla, je pravda, že plienky babylove som už dlhšie nekúpila, naposledy som ich ani nepostrehla v regáli. Čo ma ale sklamalo je, že už takmer pred rokom som sa dala zaregistrovať, aby mi poslali dm vernostnú kartu namiesto provizórnej papierovej. sama predavačka mi to ponúkla. doteraz nič neprišlo. keď som sa pýtala predavačkiek, vždy mi odporučili, aby som zavolala na ich infolinku. Ale prečo by som mala míňať svoj čas a energiu na telefonát, keď ma predsa majú v systéme?

libertine
16. dec 2014

ja som z kniziek vyuzivala asi len 25% zlavu a ta stale je k dispozicii samostatne. nepostrehla som zmenenu kvalitu plienok babylove, zdaju sa mi rovnake 😲

nuttelka
16. dec 2014

@libertine lenže teraz je tá zľava 25% na najdrahší výrobok v hodnote 75 bodov

@patulienkab1 podľa mňa ide o zmeny k horšiemu, postrehla som to, lebo v DM nakupujem pravidelne, hlavne zrušenie 50 bodovej zľavovej knižky a vyššie hodnoty bodov pri uplatňovaní zliav

liz_lemon
16. dec 2014

@patulienkab1 ja som ich plienky zacala kupovat az teraz, a mozem povedat, ze som velmi spokojna, su lepsie ako Pampers Premium Care
zmeny bodov, asi nikoho nepotesili, ale nedavno bola perfektna akcia (za kazdy nakup nad 5 E, bolo 50 bodov), ked sa dalo ziskat vela bodov, a kazdy si mohol takto "nasetrit"

@ester79 ked mas papierovu kartu, plastovu ani nepotrebujes, a ked ju tak chces, tak si sa mala sama ozvat, ze ti neprisla, ako to maju oni vediet? predavacka to za teba sotva vybavi, DM ma velmi dobry zakaznicky servis, vzdy sa vsetko snazia vybavit k spokojnosti zakaznika

patulienkab1
autor
16. dec 2014

@liz_lemon asi je rozdiel práve v tom, že si začala kupovať až teraz, ale tie plienky sa tu už riešili skôr, takže to nejdem rozoberať. Mne je ľúto tých 50 bodových knižiek, mám pocit že tak ako všade ide im len o zisk, zákazník a jeho spokojnosť je kdesi úplne na konci...
O tých bodoch neviem, možno to bola len nejaká lokálna akcia. Tiež myslím že ponúkajú akcie na veci, ktoré "bežný smrteľník" vôbec mať nemusí...(wellness pobyty, zľavy na dovolenky, Dormeo produkty , a zľavy typu zlacnené z 20 eur na 15 ☹)
Bežnú mamičku by asi najviac potešilo keby boli zlacnené plienky a iné výrobky pre deti
popravde - čo má mamička a jej dieťatko z babybonusu?

liz_lemon
16. dec 2014

@patulienkab1 ta akcia s bodmi nebola ziadna lokalna akcia, trvala cely oktober, aj tu na MK sa o tom vela popisalo, staci sledovat ich web stranku, alebo ich FB, a nemoze sa ti stat, ze si to nevsimnes

ester79
17. dec 2014

@liz_lemon aby som to upresnila: Viem, ze papierova karta staci, ale po par rokoch v penazenke sa taka vec zvykne trochu opotrebovat. Trochu dost. A s tym zasielanim, predavacky spominali, ze mi kartu NEPOSLU, kym nezavolam. Naco si ma teda registrovali do systemu? Mohli rovno povedat, ze treba zavolat - co by mi prislo uplne v poriadku - ak by sa pisal rok 2003.

liz_lemon
17. dec 2014

@ester79 to je blbost, ze neposlu, posielaju to automaticky, mozno to mysleli tak, ze ked neprisla do urciteho casu, tak sa treba ozvat, lebo mozno je adresa nespravna, alebo aj poslali, a niekde sa to stratilo
vela ludi sa stazuje, ze im nechodia zasielky z DM, aj mojej kamoske nechodia kupony z baby bonusu, ale vzdy im zavola, a poslu to znova

0silvia0
17. dec 2014

@ester79 keď nechceš míňať energiu za telefón, napíš im mail. Určite ti odpíšu 🙂 Všade pracujú ľudia a ľudia sú omylní, takže možno máš zle nahodenú adresu, možno sa karta skutočne stratila atď. Toto je fakt mini-komplikácia, ktorú môžeš veľmi ľahko vyriešiť:
http://www.dm-drogeriemarkt.sk/sk_homepage/kont...

ester79
17. dec 2014

@liz_lemon @0silvia0 Aaale sak dobre dobre, ak ale vravis, ze sa im vela ludi stazuje na nedorucene zasielky, mozno by bolo dobre zistit, kde je chyba a nieco s tym urobit. Napriklad z Ives Rocher mi pride vzdy vsetko. A trpezlivost tej kamosky teda obdivujem, ze vyvolava zakazdym kvoli tym istym kuponom na tu istu adresu - wow, mna by asi porazilo 🙂 ale mozno som len prilis narocna.

liz_lemon
17. dec 2014

@ester79 ono je to tak, ze tie ich zasielky nedorucuje posta, ale nejaka ina firma, tak mozno sa im nechce alebo co, ale mne vzdy vsetko prislo bez problemov