Skúsenosti s gynekológom MUDr. Hreškom počas tehotenstva?
Ako ste s nim spokojne pocas poradni v tehotenstve? Je precízny?
@silvia057 mne sa tazko s nim komunikuje teraz, nieco sa opytam a velmi zvláštne odpovedá
Citam vacsinou same dobre recenzie ale neviem no
Je najpreciznejsi jednoznacne siroko daleko 🙂
Ano styl komunikacie je specificky, nie kazdemu musi sadnut, ale je to profesional, hlavne ked je nejaky problem, ma vsade kontakty a vie hned v danej minute vsetko zabezpecit, obvolat, vybavit.
@baleaa super zatial som pri ňom bola párkrát aj to len nejaka Ta preventiva nie nejaky problem
Tak ma zaujima ze aky je pocas tehotenstva keďže predtym som mala ozaj ze perfektného lekara ktorý mi dal priestor aj na otazky a milo mi ich zodpovedal co sa o Hreskovi povedat neda velmi
Dakujem pekne ale som rada ked je odborník, to je zaklad 🙂
Pripnem sa lebo ja som chodila k Vlčkovi ale bohužiaľ už skončil tak sa obzerám po inom
@lilith_p co viem tak Hreško nové pacientky uz dlho neberie a po Vlčkovi ma prevziať ambulanciu Mudr. Psenicnakova a Ta je podla mna perfektna, ci ju nechces?
Poznám ju iba z videnia. O mesiac sa k nej chystám prvý krát na kontrolu tak uvidím
@lilith_p myslim ze budes spokojna 🙂
Tehotenstvo je ina vec 🙂 on ked nema co riesit pri beznej kontrole, tak proste neriesi, je skupejsi na slovo 😁 ja osobne som mala vacsie problemy a neviem si predstavit kto by mi viac pomohol ako on. Dokonca mi dal na seba sukromne cislo nech mu volam ked cokolvek. Ja nemozem jedno jedine slovo zle povedat na neho 🙂 urobil vsetko a dokonca az nad ramec jeho povinnosti 🙂 co sa tyka beznych otazok, on ked vie, ze je nieco nepodstatne tak to neriesi, obmedzi na minimum slov. Nie ze by nechcel, ale ma milion zien. To by nemal sancu stihat 🙂
A keby on uz nerobil tak bez vahania idem k Psenicnakovej 🙂 ju som si vybrala k druhemu porodu a teda tolko ludskosti, ochoty a profesionality len malo kde vidiet a nie to este zazit 🙂