icon

Skúsenosti s Knihobotom

tatlip
1. júl 2022

Ahojte,
máte skúsenosti s knihobotom? Konkrétne predaj kníh cez knihobot
Vyplácajú dobre (som študentka,takže peniaze navyše sa vždy zídu vhod🙂)
Ďakujem!

jumama
1. júl 2022

Ja som ako kupec bola uprimne sokovana. Objednala som knihy a na druhy den dorucene do Packety. Taku rychlost som este zo ziadneho obchodu nezazila. Tak hadam aj z tej druhej strany to fajn funguje. A to mali knihu, ktoru muz zhanal rok, vo vsetkych anikvariatoch bola vypredana. Nechcel mi verit, ze to bude dajaky bluf 🙂 Tento tyzden sme kupovali... cize celkom cerstva skusenost.

parvitas
9. júl 2022

@tatlip za mna super, aj ako kupujúca, aj ako predávajúca. Čo sa týka vyplatenia, oni znižujú ceny, keď sa knihy dlho nepredávajú, takže možno na martinuse by som dostala 2€, tu len 0,51€... ale to boli knihy, ktoré sme mali aj v knižnici, takže som bola rada, že som ich mohla hromadne poslať

prirodamaja
Autor odpoveď zmazal
jumama
22. aug 2023

@prirodamaja A citala si si podmienky, ze vyplacaju peniaze, az ked sa tvoje knihy predaju? To sa tak znizila ich cena, ze si nedostala nic? Akurat rozmyslam, ze mame preplnenu kniznicu a preriedila by som... nechce sa mi po jednej predavat, aj ked viem, ze takto sa mozu hodne znizit ceny...

zuzkasiu
22. aug 2023

@jumama ja som veeeelmi spokojná s Knihobotom. Jeden z najlepších antikvariatov aké poznám. Už dlhodobo predávam knihy aj kupujem cez nich a nikdy som nebola sklamaná. Úžasný vyber, expresne rýchle dodanie, knihy v top stave, zadarmo doručenie mojich knih k nim a vyplatenie formou peňaženky sa mi páči, lebo za ne zas kupujem nové knihy. Za mňa top top

zuzkasiu
22. aug 2023

@tatlip veľmi veľká spokojnost. Mam cez nich už asi 350 knih a nikdy nemám dosť 😅🤣

jozef789
10. feb 2025

Ahoj, objednávali ste si posledné 2 týždne niečo cez knihoboot ?
Ja som si pred 5 dňami objednal a zaplatil 4 nihy za 42 eur aj s poštovným a do dnešného dňa tú zásielku ešte ani len neodovzdali kuriérovi.