icon

Strácam motiváciu v práci učiteľky

Včera o 21:16

Ahojte žienky.. neberte to ako provokáciu, iba by som sa chcela poradiť a vyrozprávať. Pracujem ako učiteľka na ZŠ (2. stupeň) už 3. rok a som aj triedna. Mám náročnú triedu ale s nimi viac menej zvládam pracovať, deti ma majú radi a aj ma rešpektujú aj napriek tomu, že som mladšia. S čím však neustále bojujem sú sťažnosti rodičov. Snažím sa to filtrovať ale stále pomaly každý týždeň sa nájde rodič, ktorý má nejaký problém. Rodičia mi bežne píšu, že žiadajú aby som urobila to a to a rozhodla sa tak a tak, zvážila to a to a mne to príde drzé. Ani ja neprídem k lekárovi a nepoviem predpíšte mi ten a ten liek a spravte mi také a také vyšetrenie.. Posledné 2 týždne sa cítim ako psychológ a riešim ich rodinné problémy a popravde som z toho vyčerpaná. Rodičia sa sťažujú keď dieťa dostane poznámku aj keď robí zle a je predtým x-krát upozornené a snažia sa vždy vinu zvaliť na učiteľa a nachytať nás. Deti mám rada, aj tá práca ma baví, ale už silno uvažujem aj nad zmenou školy, či to na inej nebude lepšie ale cítim sa veľmi zahltená. Mám pocit, že sa to celé nejak na mňa valí a som psychicky vyčerpaná. Sú týždne ako napr. minulý týždeň kedy som mala po vyučovaní 3 konzultácie s rodičmi a potom sa mi stáva, že z práce nedochádzam o 15:30 ale aj o 16:00, 16:30 a úprimne takto som si to nepredstavovala... Keď tu čítam príspevky ako učiteľky chodia domov o 13:00 prosím napíšte kde a ako robíte svoju prácu... Bolo to moje vysnívané povolanie ale nejak strácam motiváciu a zmysel toho celého a to ešte budem pracovať celý život.. desí ma to.. Prosím, nepíšte mi kde mi chýba aká čiarka a aký dĺžeň. Idem spať a sotva vidím. Ďakujem, že ste si to prečítali.

anonym_6bbee7
Včera o 21:27