icon

Ako ste vedeli, že je to ten pravý?

1. feb 2025

Ahojte, podľa čoho ste vedeli že vaš vtedy len priateľ bude vašim manželom a chcete byt spolu navždy? Pri bývalom som si asi skoro celý vzťah uvedomovala, že je to len študentská láska a neostaneme spolu, pri terajšom mám proste pocity že ano toto je on, chcem s ním mať rodinu, svadbu atd no potom príde nejaká hadka, urobí alebo povie niečo čo mi ublíži a zostanem taká že hmm tak to neviem či s ním chcem byt fakt do konca života ak bude takýto. Nechystám sa vydávať ani nič, ešte študujem mám 23, len tak mi to napadlo 😄.

crazy_cat_lady
1. feb 2025

Ja ked som sa dala s teraz uz manzelom dokopy, tak mi vobec nenapadlo/neuvazovala som nad tym, ze foto je clovek, ktoreho si vezmem :D postupom casu to prislo, ked sme sa viacej spoznavali, byvali spolu.. videla som to z toho ako sa o mna stara, co pre mna robi atd atd..

milanemila
1. feb 2025

Podla toho, ze som si ani raz nepolozila otazku, ci je ten pravy. Jednoducho cas plynul a vsetko prichadzalo tak prirodzene, ze som pred svadbou vobec nepochybovala ani neuvazovala, ze by to malo byt inak. Rovnako ked sme sa zacali bavit o detoch.

autor
1. feb 2025

Možno je to hlúposť a mala by som prestať, ale prvý raz mi to napadlo keď som ho bola pozrieť v robote asi pred rokom, a proste videla som že ku kolegyniam sa chová absolutne rovnako ako ku mne, ba možno je ešte vtipnejši a snaží sa ich rozosmiať. Akože asi je to fajn že majú dobre vzťahy, ale ja teda si myslím že ku iným ženám alebo mužom by sme mali byt trochu rezervovanejší ak chápete😄. Ved aj ja mam kamarátov a smejeme sa spolu, ale teda k ním sa chovám proste s väčším odstupom a pri frajerovi ukazujem aj citlivú stranku.

sasa1310
1. feb 2025

my sme to napr. vedeli od začiatku, že spolu budeme.

danieli
1. feb 2025