Je pre ženy dôležitá práca ich partnera?
Dobrý deň
Otázka na ženy. Je pre vás dôležité akú chlap vykonáva pracovnú činnosť? Všade na okolo počúvam ako chlap musí mať vysokú školu a robiť v kancelárii za vysoký plat. Predstavte si situáciu. Prídete na rande celkom normálny chlap ale povie Vám že pracuje ako robotník bez vysokej v školy niekde v ťažkom priemysle. Môže to zahrať u vás negatívnu mienku o tom chlapovi? Ja konkrétne pracujem ako zvárač v ťažkých podmienkach a moje okolie v súkromnom živote to berie že som menej cenný kvôli pracovnej pozícii akú vykonávam.
Vďaka!
Podla mňa muz, ktorý pracuje manuálne je vacsinou aj zručný. Ten z kancelarie moze byt take teliatko napriklad aj pri vymene žiarovky. Myslim, ze je viac dolezite ako vie narábať s financiami.
Mne je to úplne šumafuk, akú robí prácu a kolko zarába. Nepotrebujem jeho peniaze k ničomu. Som maximalne sebestačná, a hlavne hrdá.
áno, trošičku by sa pomyslená váha naklonila do mínusu.
Ale , ak by si ma presvedčil na niekoľkých stretnutiach že si človek ktorého hľadám , máš všetky plusy na ktorých mi záleží - tak myslím že by to nehralo žiadnu úlohu.
@patrikjames Je rozdiel zvarac a zvarac. Je rozdiel ak sa niekto plahoci v tazkej praci a dostava takmer minimalku a je rozdiel zvarac, ktory je v praci patricne oceneny. Takze nie je problem samotna praca. Problem je, ze clovek moze mat za tu istu pracu viac penazi, ale ostava v tej malo platenej. Samozrejme neda sa vzdy najst dobra praca, neplati to pausalne pre cele Slovensko, ale vo vseobecnosti.
Podla mňa muz, ktorý pracuje manuálne je vacsinou aj zručný. Ten z kancelarie moze byt take teliatko napriklad aj pri vymene žiarovky. Myslim, ze je viac dolezite ako vie narábať s financiami.
@kikush182329 prečo s financiami. U nás fin. držím ja. Viem s nimi lepšie narábať a muž je spokojný.
Samozrejme väčšie investície preberieme spolu - napr. kúpa auta, nábytku...