icon

Kompromisy vo vzťahu

lenotazka
3. nov 2025

Ahojte,

máme s partnerom teraz ťažšie obdobie. Najvážnejším problémom je moje uplatnenie v meste, v ktorom bývame. Mala som tu kedysi prácu, ktorú som mala veľmi rada ale majiteľ tú prevádzku zatvoril a odvtedy to tu nie je ružové.

Ja som odvtedy na sebe zamakala - zlepšila som si angličtinu z B1 na C1, študujem externe vysokú školu, ovládam programy (SAP). Predtým som znížila dosť so svojich nárokov na prostredie aj prácu aby som nabrala skúsenosti v inej oblasti. Problém je, ze v tomto meste je nadľudský výkon nájsť si dobrú prácu.

Predtým ako som začala študovať mi môj partner tvrdil, že chyba je v mojich skúsenostiach a CV. Ja som mala iný názor a snažila som sa mu vysvetliť, že v TN je proste tých príležitosti aké hľadám veľmi malo. Táto situácia trvala už dlho. Viem, že Trencin on miluje a sťahovanie do BA u neho neprichádza do úvahy. Tak som navrhla, že by sme sa mohli presťahovať aspoň do TT - fajn kompromis podľa mna, ja by som mala prípadnú prácu v BA bližšie alebo možnosti priamo v TT. Nechcel o tom ani počuť - vraj inde je to s prácou rovnaké a iba vidim trávnik vedľa zelenší. Vkuse mi hovoril, že sa to poddá a niečo sa nájde. Ja mam ale iné predstavy o práci a prostredí. Chcela by som robiť v medzinárodnom prostredí a používať angličtinu. Celkovo mam pocit ze v Ba je väčšia koncentrácia otvorenejsich ľudí. Potom to tu dopadne vždy tak, že nikde sa mi nepáči pretože to pre seba nechcem. Na to mi partner hovorí ze mam vysoké nároky na prácu.

Keď si poslem cv do medzinárodnej firmy v BA, pozvanie na pohovor mam skoro vždy do pár dni. Naposledy som sa im tak páčila v jednej firme, že mi dokonca ponúkli inú pozíciu a chceli ma dvaja timlidri naraz. Teraz som zas našla ponuku čo mi sedí so zárobkom 2000 brutto.