icon

Rande so starším mužom

14. mar 2025

Pol roka študujem externé pomaturitné štúdium a máme tam jedného spolužiaka, zvyšok sme samé baby. Pozeral na mňa, na cvikách ako sme boli po skupinkách, otočím sa a on vedľa mňa...
Potom mi napísal na messenger ako zámienka niečo sa spýtať do školy. Ja rozvedená s tromi deťmi a on slobodný bezdetný. Avšak ten vek. Ja 31 a on 48 🙈
Takto sympatie sú, vonku sme boli na káve, fajn. Asi od októbra sa občas stretávame. Nič sme spolu nemali ☝️. Pár razy sa vyjadril, že by chcel niečo viac,že je do mňa zaľúbený ako somár do kopy sena,ako povedal a chcel by vzťah,vyjadril sa, že by ma chcel aj s deťmi.
On je vyštudovaný učiteľ chémie,ale neučí. Robí si so mnou iný odbor.
Išli by ste do toho?

Strana
z2
markusrasford
14. mar 2025

Jasne išiel

bg92
14. mar 2025

Ja nie. Mam 33 a neviem si predstavit byt s patdesiatnikom.

bg92
Autor odpoveď zmazal
sisa_s
14. mar 2025

48r, slobodny, bezdetny...no neviem neviem

lia2929
14. mar 2025

Medzi mnou a manzelom je 18 rokov 🙂 sme manzelia, mame syna , mame nadherny vztah. Na vek sa pozera starsia garda mozno .. riad sa srdcom, spoznavajte sa. Drzim nesmierne palce. 🥰 aj takto vyzera nacasovany krasny osud.

barka1
14. mar 2025

Nie. Bezdetny chlap po 40, ktory nemá za sebou nejaky smutný pribeh, je divný. A medzi nami (=ucitelkami 🙂 len málo chlapov z radov učitelov je normálnych.

elenka74
14. mar 2025

No, neviem, či si muž v jeho veku, slobodný, bezdetný, zvykne na tri deti. Vieš, keď vtáčka lapajú, pekne mu spievajú.

crazy_cat_lady
14. mar 2025

48 rocny chlap, ktory je slobodny - tam asi nebude nieco ok. no rozhodnutie je na tebe, na mna by 17 rocny rozdiel nebol ok, ale to som ja

retatka
14. mar 2025

Blikala by mi kontrolka prečo je pomaly v 50-tke slobodný, bezdetný.Mal vážne vzťahy ?Za mňa nie, nešla by som do toho.Okrem toho by mi vadil veľký vekový rozdiel, neskôr by si to už poriadne pociťovala.

autor
14. mar 2025