Spoločné bývanie ako riešenie problému vo vzťahu?

mikusa1999
30. apr 2020

Ahojte chcela by som sa Vás opytať či ste aj vy mali časté hádky s partnerom keď ste boli od seba. Náš vzťah je dá sa povedať na diaľku pretože ja študujem na VŠ a on chodí na týždňovky. Nebývame ešte spolu. Keď sa stretneme a páru dní sme spolu všetko je fajn, ak sa povadíme tak to musí byť uz niečo vážne, ale takto na daľku je to furt pre niečo. Už som aj rozmýšľala, že odídeme spolu bývať niekde, že sa to možno vyrieši, ale viete keď sa človek háda tak ho to akosik odradzuje. Už kedysik mi navrhoval bývanie ale to bolo ešte na začiatku vzťahu. Mali ste niečo podobné ako ja? Akoby ste to riešili na vašom mieste 😪😪

moonlight1210
30. apr 2020

@mikusa1999 a co je to "furt nieco", ked ste od seba na dialku? o com konkretne sa hadavate?

nnnuuunnn
30. apr 2020

@mikusa1999 Ty mas nejako vela tych problemov na to, ze ste sa len teraz stretli po rokoch...

lucyluv
30. apr 2020

No toto som mala ja s mojim muzom, aj ked sme uz spolu byvali uz ako partneri, cez telefon sme sa vzdy blbo chapali a ja som mala tendenciu hadat sa :D vyriesil to minimalny kontakt cez telefon, proste len strucne jasne co od seba potrebujeme. Ked sme spolu zoci voci, vobec sa tolko nehadame, teda skoro vobec, len ja mam obcas chut pre nejaku blbost :D ale proste v strucnosti, clovek si niekedy blbo domysli, ked si napriklad len pisete, alebo volate, vzdy som nejaky nespravny usudok urobila a bol to dovod na smutok/hadku, atd

kitycat
30. apr 2020

nebyvate ani spolu a hadate sa?

mikusa1999
autor
30. apr 2020

@moonlight1210 ja mu nieco poviem typu ze a kedy prides napr. z navstevy a on ze co ho vysetrujem alebo ked mu do telefonu poviem kludnym hlasom ze ci by sa mohol teosku vecer mne venovat tak odpoved mi je ze ci sa mi venuje malo a ked sa mu to snazim vysvetlit tak niekedy zajde do toho ze ak sa mi nepaci mam si najst ineho

mikusa1999
autor
30. apr 2020