icon

Mám si dať tabletku ,,po"?

maya733
23. máj 2019

S partnerom sme mali nechraneny styk, viem že je to nezodpovedne no ochrana sa minula nečakali sme toľko kôl. Síce sme to v polovici stopli lebo nam ostalo trochu zdravého rozumu no aj tak sa bojím. Mala som síce práve neplodne dni a on sa ani nespravil no čítala som že v močovej trubici môžu ostať spermie z ejakulacii pred tým čo zrejme ostali. Mám zvážiť tabletku po? Mám na to už len 2 dni a priateľ ma presviedča že je všetko v poriadku nemám sa čoho báť no aj tak... nemôžeme si dovoliť mať dieťa, ešte obaja študujeme.

Strana
z2
maya733
autor
23. máj 2019

@marietta0 Môže byť že už som mala ovulaciu práve vtedy (aj keď som sa tak necitila) a som už tehotná? Viem ze to je už panikarenie ale naozaj sa neviem sama v sebe s tým vysporiadať psychicky už...

marietta0
23. máj 2019

@maya733 Tabletku treba uzit co najskor. Neviem ktory den cyklu sa to stalo a ako dlhy mas cyklus. Podla toho co vsak pises je naozaj min sanca otehotnenia, ale ak mas zly pocit, strach, chod hned teraz do pohotovostnej lekarne.

maya733
autor
23. máj 2019

@marietta0 Zajtra ju idem kúpiť a asi si ju teda dať nemám s takýmito tabletkami skúsenosť ani moc info ale teda dúfam že bude viac prospešna môjmu telu ako by ho mala narušiť. Navyše je aj pre dospievajuce zeny takže by to malo byť ok a vedľajšie účinky môžu aj nemusia byť. Radšej prežijem trochu nevoľnosti ako potom riešiť čo s bábätkom ktoré mať nemôžem

marietta0
23. máj 2019

@maya733 Neboj, nic ti z nej nebude. A do buducnosti uz budes vediet 🙂

maya733
autor
23. máj 2019

@marietta0 Ďakujem naozaj si to vážim a nie len teba ale aj ostatné kočky čo mi radili alebo aspoň ma upokojili, dám vedieť ako dopadlo, naozaj vďaka ❤❤❤

fokuska
24. máj 2019

@maya733 Nerozumiem... ze myslela si ovulaciu. Mozes napisat kedy si dostala poslednu menstruaciu a cca kedy cakas dalsiu?

maya733
autor
24. máj 2019

@fokuska Poslednú som dostala 14.5. A ďalšiu mám dostať 19.6.

fokuska
24. máj 2019