Partner začína vždy prvý

lenkula215
5. jan 2022

Ahojte troska zvláštna téma. Je mi cudne o tom písať ale potrebujem rady od skúsenejších a odvážnejších.. Mám priateľa (len spolu zaciname). On je starší 30 a ja mám 20. Problém je že som málo odvážna (aspoň ja si to myslím). Je to taký moj prvy naozajstný vzťah. Co sa týka sexu.. Vždy začína on prvy. Ja som ešte nikdy nezačala. Neviem ako a troska sa aj hanbím. (Sme spolu krátučko). Alebo napr. On ma stále chytá.. Za zadok a aj zpredu. Stále.. keď sme v aute,vo výťahu, doma.. Aby navodil atmosféru.. ale ja som ho nikdy nechytila. Ja neviem či to nieje take cudne len tak ho tam začať chytať 😩 Neviem ani či by sa mu to páčilo.. A tak isto aj to, že on ma stále sexuálne narážky. Ja nič. Mám na seba nervy s neviem či aj ja nemám niečo robiť.. Prosim nesmejte sa mi a podobne veci, naozaj som začiatočník čo sa týka tohto a samostnych vzťahov.. Bojím sa že ho to somnou prestane baviť keď nebudem troska aj “zlé dievča” a ja potrebujem poradiť ako ním byt.. Vopred ĎAKUJEM

zmrzlinka2021
5. jan 2022

@lenkula215 dievča, prečo robís niekomu matrac???
Ak ta muz miluje, da ti srdce. Este len zacinate chodit a uz mu "poskytujes sluzby". Nabazi sa ta a posle ta da kelu.

renab
5. jan 2022

@lenkula215 ak ti je neprijemne, ze ta stale chyta, preco mu nepovies, nech mladenec spomali? Este sa len spoznavate.... preco chces byt niekym, cim nie si, len aby si si udrzala chlapa? Bud to pochopi, alebo nestoji za tvoju snahu.

evita_g
5. jan 2022

čo znamená "kratúčko"? je to tvoj prvý priateľ/milenec? máte normálny vzťah, či je to iba o sexe?

ja by som ti poradila ho namiesto chytania za vajcia do nich radšej nakopať!

podľa opisu to vyzerá na hňupa, ktorý využíva tvoju mladosť, neskúsenosť a naivitu.

helus888
5. jan 2022

@lenkula215 ja si myslím že to je v pohode. Ak on vie, že niesi skúsená, tak chlapi v takom prípade radi preberajú zodpovednosť. Môžeš mu dať sama od seba pusu, ale ak ťa ma rad bude rešpektovať že si hanbliva